Allegro odpowiada na "jedynkę" Temu. "Nasz koszyk zakupowy jest dwa razy większy"
Rusza postępowanie przeciw Meta Platforms. Gigantowi grozi nawet podział
WP znów przed Interią w newsach. Mocno w górę Gazeta.pl i Wyborcza.pl
Netflix i polscy filmowcy z kolejną edycją programu dla młodych
TVN jednak nie na sprzedaż. Warner Bros. Discovery zmienia plan
Oglądalność debat w Końskich. Stacje prawicowe z trzy razy mniejszą widownią niż TVP, TVN i Polsat
Ogromny ekran, ruchomy stół. Tak prezentuje się nowe studio „Faktów” i TVN24
Prezenter TVN24 aresztowany przez CBA. „Wszyscy są w szoku”
Coraz mniej korespondentów zagranicznych. Czy powodem są tylko oszczędności?
Clickbaity i sztuczna inteligencja oczami szefów mediów
Z PAP odchodzi były szef działu społecznego
Jak druga kadencja Trumpa wpłynie na media? “Zaskakuje mnie brak alarmu w mediach informacyjnych”
Prezes agencji VML założył spółkę z biurem w USA
NASK edukuje o dezinformacji przed wyborami. Twarzą Karol Strasburger
Initiative wygrywa przetarg Suntago
Inmarketing uruchamia program partnerski dla agencji marketingowych
Szef KRRiT pyta o debatę wyborczą w TVP. Zarzuca naruszenia Kodeksu wyborczego
Kiedy zakończy się likwidacja mediów publicznych? Szef RMN podał termin
Sąd ukarał Świrskiego za blokowanie pieniędzy dla TVP
TOK FM ma nowe logo. Będą zmiany w ramówce
Po debatach Trzaskowski i Mentzen tracą poparcie. Nawrocki z ponad 25 proc.
Debata prezydencka w Końskich rozgrzała internet do czerwoności. „Algorytm polaryzacji przestał działać”
Debata z dziennikarzami TVP, TVN i Polsatu. W Republice i wPolsce emocje, buczenie
Spot Sławomira Mentzena z materiałami Polsatu zniknął z sieci
Krajowy Instytut Mediów bez kluczowych managerów
Czego i gdzie słuchają przedstawiciele różnych pokoleń?
PKO BP szuka dostawcy badań UX
Powstała aplikacja dla kobiet samotnie wracających do domu
Nowa kampania Greenpeace'u z grafiką w stylu studia Ghibli hipokryzją?
Niewiele firm w Polsce korzysta z narzędzi automatyzujących marketing
Apple i Nvidia nie ucierpią na cłach? Z listy wyłączono elektronikę
Nowy wiceprezes Banku Pekao. Zarządzał pionem cyfrowym w mBanku
600 mln zł dla Brzoski, 600 mln dla Solorza. CCC ma eobuwie prawie w całości
Cła nie spodobały się Elonowi Muskowi. Interwencja u Trumpa
Serial „The Last of Us” wrócił z drugim sezonem. Recenzujemy premierowy odcinek hitu HBO
Pięć rzeczy za które krytykowano trzeci sezon „Białego Lotosu”
Netflix zamówił serialową ekranizację „Dumy i uprzedzenia”
W ramach projektu „TOP 10 Polaków kształtujących światowy biznes” przyglądamy się menedżerom, którzy osiągnęli sukces w globalnych strukturach. Zastanawiamy się, co sprawia, że polscy liderzy są tak cenieni w międzynarodowych korporacjach i jaką wartość wnoszą do globalnego biznesu.
Polska "Igą Świątek" rozwoju. Prof. Piątkowski o tym, jak zostawiliśmy inne kraje w tyle
Jaki jest „polski menadżer”? Nie owijamy w bawełnę
Izabela Albrychiewicz - CEO GroupM na region Europy Środkowej i Wschodniej
Agnieszka Hryniewicz-Bieniek - Globalna Dyrektor Google for Startups
Sławomir Krupa - Prezes Société Générale
Arkadiusz Nowiński - Prezes ds. rynków międzynarodowych w Volvo Cars
Jacek Olczak - CEO Philip Morris International
Jakub Pachocki - Chief Scientist w OpenAI
Jak Temu wyprzedziło Allegro?"Nowoczesna wersja telezakupów"
W poszukiwaniu przetargu idealnego. Jak zrobić przetarg, do którego nikt się nie przyczepi?
Inni robią to lepiej. Krótko o tym, czym rozczarowuje show Sekielskiego [OPINIA]
Wydawcy walczą o pieniądze od bigtechów. Właśnie dostali do ręki mocny argument
Właściciel Meczyki.pl: Nie sprzedałem firmy za 100 mln zł. To mój pierwszy tak szczery wywiad w życiu
Od montowni do lidera – jak zmieniał się wizerunek Polski
TOP 10 Polaków kształtujących światowy biznes
Sztuka wpisana w DNA biznesu
Zobacz wszystkie wiadomości z działu Wpływowi TOP10
Zapisz się do newslettera