Król Ryszard I. Szef Inforu: "Ja nie zwalniam ludzi, bo mam taki humor"
Wirtualna Polska z większym kredytem. Na przejęcie giganta turystycznego
Meta będzie zwalniać także poza USA. Zatrudni innych specjalistów
Nowe narzędzia w platformach reklamowych Mety
Filmowa gala wraca do TVP. Zniknęła po politycznych żartach Macieja Stuhra
wPolsce24 ma więcej reklam, ale mniej aktywnych marek. Najwięcej spotów od Kauflandu
Zmiana emisji „Królowych przetrwania”. TVN7 robi miejsce na „Hotel Paradise”
Tworzony przez influencerów format wraca do TVP2. Będzie inny dzień emisji
Konkurenci zajęli lukę po Ruchu w dystrybucji prasy. Dwie trzecie rynku dla Kolportera
Dokąd zmierza dziennikarstwo? Raport Reutersa
Orlen poza „listą wstydu” ws. wolności słowa. Trafił tam przez Polska Press
OMD przechodzi globalny rebranding, agencja ma nowe pozycjonowanie
oS3 i One House reklamują Urlop.pl
Nowa dyrektorka marketingu w Auchan
Harbingers ma dwóch nowych klientów
Elon Musk za zamknięciem Radia Wolna Europa
KRRiT wskazuje błędy pięciu spółkom radia publicznego. Chodzi o pluralizm
Cztery nowe audycje w Esce2
Połowa Polaków pozytywnie ocenia zmiany w mediach publicznych
Szef InPostu jak Elon Musk? Dostał propozycję od premiera
Roboty networkingowe na wyciągnięcie ręki. Czy maszyna zastąpi człowieka?
Nowy szef komunikacji i promocji w resorcie sprawiedliwości
Wydawał „The Jerusalem Post”, krytykuje rząd Tuska. To nowy ambasador USA w Polsce
Lidl, Action i Rossmann najchętniej wybieranymi sklepami w Polsce
Dwie godziny ze smatfonem w ręku. Alarmujące statystyki z amerykańskich szkół
Polacy najczęściej subskrybują serwisy streamingowe. Ile to kosztuje?
Trzaskowski dystansuje Nawrockiego w nowym sondażu wyborczym
Giganci cyfrowi znów zainwestują w Polsce? Tusk: musimy mieć tańszą energię
Google wykorzysta AI do celów wojskowych? Niepokojąca zmiana w regulaminie
Publicis Groupe będzie szkolić w Polsce pracowników z AI
Nowa usługa w aplikacji Żabki
Śmierć w kartonach, bójka braci bliźniaków. W polskich telenowelach nie brakuje kuriozalnych scen
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu twórcy „Reniferka”
Powstała kolejna polska ekranizacja prozy Harlana Cobena. Znamy datę premiery nowości Netfliksa
Dlaczego „Ocet jabłkowy” ma wyjątkowo kwaśny smak? Recenzja nowego serialu Netfliksa
Marki muszą dziś wykazać się wyjątkową kreatywnością, aby przyciągnąć uwagę i zdobyć lojalność graczy – jednej z najbardziej wymagających grup konsumentów. W odpowiedzi na te wyzwania powstała RTV EURO AGD GAME ZONE, platforma, która łączy najlepsze oferty sprzętu gamingowego z angażującymi treściami. Dzięki regularnej aktywizacji graczy na najważniejszych wydarzeniach gamingowych, GAME ZONE stała się kompleksowym ekosystemem, który stale rozwija się, by spełniać potrzeby tej dynamicznej społeczności.
Z zarządu trzech spółek odpowiadających za sieć Radio Plus pożegnał się Maciej Strzelecki, od kilku miesięcy członek zarządu Agory. Zastąpił go Paweł Majorczyk.
Artur Nowicki zastąpił odwołanego ks. Pawła Gronowskiego na stanowisku prezesa zarządu Radio Plus Polska. To radca prawny i właściciel Kancelarii Radcy Prawnego w Białogardzie.
Ksiądz Paweł Gronowski został odwołany ze stanowiska proboszcza parafii w Zdziechowie pod Gnieznem i dyrektora Radia Plus Gniezno, a prymas Polski nałożył też na niego karę suspensy.
W tym tygodniu przestaną nadawać dwie rozgłośnie lokalne należące do sieci Radia Plus: w Gryficach i Lipianach. - Zawieszenie nadawania jest równoznaczne z likwidacją stacji - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Robert Erchardt, redaktor naczelny Radia Plus Gryfice, z którym był związany od początku jego istnienia. Z kolei były dziennikarz rozgłośni uruchamia swoje radio w internecie. - Nie chciałem zostawiać naszych słuchaczy na lodzie - wyjaśnia Mariusz Karniejew.
Po dłuższej przerwie do nocnej playlisty Radia Plus powróciły piosenki disco polo. - To błąd ludzki. Szef muzyczny już nanosi korektę. Ten gatunek nie wróci na naszą antenę - zapewnia w rozmowie z portalem Wirtualnemedia.pl Piotr Rzepka, dyrektor programowy Radia Plus.
- Radio nadal jest moją pasją i radością. Zostawiam stację w bardzo dobrym stanie programowym, personalnym i finansowym - mówi nam ks. Jacek Wieczorek, który przez ostatnich 20 lat kierował Radiem Plus Radom. Od 1 lipca dyrektorem rozgłośni będzie ks. Stanisław Piekielnik, który już kiedyś był zastępcą ks. Wieczorka.
W ub.r. Porozumienie Radiowe Plus, współwłaściciel Radia Plus, osiągnęło wzrost przychodów o 9,4 proc. do 6,68 mln zł oraz zysku netto z 257,1 do 759,3 tys. zł.
W okresie od września do listopada br. liderem rynku radiowego w Polsce było RMF FM. Najsłabszy wynik w historii badania Radio Track odnotowała Trójka, której udział wyniósł tylko 2,6 proc. Stacja została wyprzedzona przez Audytorium 17, RMF Maxxx, VOX FM i Złote Przeboje - raport Wirtualnemedia.pl.
Prezesem spółki Porozumienie Radiowe Plus (należy do Grupy ZPR Media), nadawcy Radia Plus, został Mariusz Szuster, a wiceprezesem Piotr Cichocki. Poprzednio firmą zarządzał Leszek Kozioł.
Agencja osiągnęła przychody na poziomie 64,6 mln PLN, realizując łącznie 192 projekty, świętowała 15-lecie istnienia, sprzedała ponad 60 tys. biletów na wydarzenia własne, zrealizowała szereg spektakularnych projektów m.in. festiwal muzyczny Maybelline NY Music Stories, czy koncert Bambi na dachu McDonald’s Polska, zwiększyła stałą strukturę do 46 osób i rozpoczęła budowę platformy wspierającej talenty kreatywne pod nazwą Story Makers.
W ub.r. nadająca Radio Plus spółka Porozumienie Radiowe Plus (jej większościowym udziałowcem jest spółka należąca do Grupy ZPR Media) osiągnęła wzrost przychodów sprzedażowych o 3 proc. Natomiast przy wzroście kosztów operacyjnych o 4,6 proc. jej zysk netto zmalał z 475,7 do 257,1 tys. zł.
Na stanowisko wiceprezesa spółki Porozumienie Radiowe Plus (Grupa ZPR Media), nadającej Radio Plus, został powołany Mariusz Szuster. W Grupie ZPR Media pracuje od 20 lat.
Dzięki emisji drugiej edycji Charytatywnego Bloku Reklamowego na antenach rozgłośni pięciu polskich nadawców radiowych zebrano kwotę 120 tys. zł. Pieniądze przeznaczone zostaną na rehabilitację dzieci z niedosłuchem.
W środę, 11 kwietnia 2018 roku minie rok od startu akcji „I love radio”, której celem jest popularyzacja radia w Polsce jako efektywnego medium reklamowego. Tego samego dnia, podobnie jak przed rokiem, odbędzie się Polski Dzień Radia. Z tej okazji wyemitowany zostanie drugi wspólny Charytatywny Blok Reklamowy.
W letniej ramówce Radia PiK znalazła się nowa audycja „Ale PiKne lato”.
Dzięki emisji Charytatywnego Bloku Reklamowego na antenach rozgłośni pięciu polskich nadawców radiowych zebrano kwotę 120 tys. zł. Pieniądze przeznaczone zostaną na rehabilitację dzieci z niedosłuchem.
W Dniu Radia we wtorek, 11 kwietnia br. na antenach rozgłośni Grupy Eurozet, Grupy Radiowej Agory, Grupy RMF, Grupy ZPR Media oraz Polskiego Radia, w ramach projektu „I love radio”, wyemitowany zostanie wspólny Charytatywny Blok Reklamowy.
Andrzej Stankiewicz będzie prowadził w czwartkowe wieczorny program publicystyczny „Polityka z Plusem” w Radiu Plus. Poprzednio w tym paśmie emitowana była audycja „Plusy dodatnie, plusy ujemne” Rafała Ziemkiewicza.
W dniach 25-31 lipca br. Radio Plus dostosuje ramówkę do uroczystości związanych ze Światowymi Dniami Młodzieży. Rozgłośnia będzie relacjonować na bieżąco wizytę papieża Franciszka.
W wiosennej ramówce Radia Plus pojawią się trzy nowe programy - „Prywatka z Radiem Plus”, „Historie, które warto nucić” oraz „Podsumowanie tygodnia” prowadzone przez Rafała Ziemkiewicza.
Radio Plus 1 kwietnia br. wprowadza nowy liner „Radio Plus - Przeboje z nutą nostalgii”. Stacja rusza też z kampanią wizerunkową i zabawą antenową z nagrodami.
Zapisz się do newslettera