Jutro 33. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - w tym roku Fundacja zbiera pieniądze na onkologię i hematologię dziecięcą. W jej wsparcie zaangażowały się dziesiątki firm i marek. Wśród nich są m.in. PZU, mBank, Crunchips, Żabka, Lidl, Biedronka, Mastercard, Poczta Polska, Orlen i wiele innych.
Zmiana na czele agencji Freundschaft
Dynamiczna podmiana reklam w kolejnej stacji. Podpisano umowę z GPW DAI
Aldi wybiera dom mediowy
Ultramaratończyk Tom Evans ambasadorem Asics
Teads z reklamami na telewizorach LG także w Polsce
Cała prawda o kick-backach. Trudna miłość mediów i agencji
TVP Info z dużym wzrostem liczby reklam w 2024 roku. TVN24 i Polsat News ze spadkami
W telewizji najmocniej reklamowane sklepy. Lidl i dwie inne sieci przed Biedronką
Agencja przygotowała ranking, którego jest zwycięzcą. "To co robicie jest po prostu obrzydliwe"
Media pomagają powodzianom. TVP, Polsat i TVN z reklam
Fenomen Julii Żugaj. „Wizerunek skrupulatnie budowany”
Nowa agencja będzie monitorować polskie media
Marki prześcigają się w pomysłach na wspieranie Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy
Aktor z „1670” reklamuje ING Bank Śląski
IPG Mediabrands stawia na klientów z branży farmaceutycznej
Marka OPPO ma nowego ambasadora. To piłkarski fenomen
Zobacz wszystkie wiadomości z działu Reklama
Zapisz się do newslettera