Initiative wygrywa przetarg Suntago
Park wodny Suntago rozstrzygnął przetarg na kompleksową obsługę mediową wybierając agencję Initiative (IPG Mediabrands).

Zespół Initiative będzie odpowiadał za realizację zaproponowanej podczas przetargu strategii mediowej obejmującej działania wspierające zarówno budowanie świadomości i rozpoznawalności marki Suntago, jak i sprzedaż.
Pierwsze wspólne kampanie rozpoczną się już w maju i będą realizowane w kanałach offline i online (m.in. search, paid social, performance). Planowana jest również współpraca z inflencerami.
- Kluczowe były dla nas doświadczenie, strategiczne podejście oraz zrozumienie specyfiki naszej marki i grup docelowych. Initiative zaprezentowało kompleksową wizję rozwoju marki Suntago, która w pełni odpowiada naszym ambicjom. Doceniamy ich kreatywność, zaangażowanie i otwartość na współpracę – powiedział Idan Greidinger, CEO Park of Poland.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Initiative wygrywa przetarg Suntago