TOK FM ma nowe logo. Będą zmiany w ramówce
Radio TOK FM (Agora) wprowadza nową identyfikację wizualną na czele z logotypem. Nowy redaktor naczelny rozgłośni Maciej Głogowski nadzoruje przygotowywanie zmian w jej ramówce.

W logo TOK FM pozostał symbol „dymka dialogowego”, przy czym zyskał prostą, nowoczesną formę. W komunikacie prasowym podkreślono, że nowa identyfikacja wizualna stacji zachowuje graficzne nawiązanie do formatu informacji i rozmów, wpisując się przy tym w estetykę współczesnych mediów cyfrowych.
– Rebranding to element szerszego procesu transformacji TOK FM. Rozpoczęliśmy od powołania nowego redaktora naczelnego, teraz zmieniamy identyfikację wizualną, a kolejnym krokiem będzie odświeżenie ramówki. To świadomie zaplanowany kierunek, który ma wzmocnić pozycję TOK FM jako źródła sprawdzonych informacji, pogłębionej publicystyki i lidera na rynku podcastów – mówi Adam Fijałkowski, dyrektor programowy i wiceprezes Grupy Eurozet.
Nowa identyfikacja wizualna TOK FM będzie wdrażana od 11 kwietnia we wszystkich kanałach komunikacji marki: od aplikacji mobilnej i strony internetowej, po platformę podcastową i media społecznościowe.
– Nasi słuchacze i słuchaczki to osoby ciekawe świata, które chcą dużo wiedzieć i stale pogłębiają swoją wiedzę. Interesują się różnymi tematami, szukają merytorycznych komentarzy, eksperckich analiz i różnych perspektyw, by wyrobić sobie własne zdanie. I to właśnie zapewniamy i będziemy zapewniać każdego dnia –podkreśla Maciej Głogowski, redaktor naczelny TOK FM.
Głogowski pełni tę funkcję od początku marca br., zastąpił Kamilę Ceran. W komunikacie zaznaczono, że nowy szef redakcji nadzoruje prace nad zmianami w ramówce rozgłośni, które mają odpowiadać na oczekiwania odbiorców.
Dołącz do dyskusji: TOK FM ma nowe logo. Będą zmiany w ramówce
Tylko więcej pluralizmu może pomóc temu medium.