Król Ryszard I. Szef Inforu: "Ja nie zwalniam ludzi, bo mam taki humor"
Wirtualna Polska z większym kredytem. Na przejęcie giganta turystycznego
Meta będzie zwalniać także poza USA. Zatrudni innych specjalistów
Nowe narzędzia w platformach reklamowych Mety
Filmowa gala wraca do TVP. Zniknęła po politycznych żartach Macieja Stuhra
wPolsce24 ma więcej reklam, ale mniej aktywnych marek. Najwięcej spotów od Kauflandu
Zmiana emisji „Królowych przetrwania”. TVN7 robi miejsce na „Hotel Paradise”
Tworzony przez influencerów format wraca do TVP2. Będzie inny dzień emisji
Konkurenci zajęli lukę po Ruchu w dystrybucji prasy. Dwie trzecie rynku dla Kolportera
Dokąd zmierza dziennikarstwo? Raport Reutersa
Orlen poza „listą wstydu” ws. wolności słowa. Trafił tam przez Polska Press
OMD przechodzi globalny rebranding, agencja ma nowe pozycjonowanie
oS3 i One House reklamują Urlop.pl
Nowa dyrektorka marketingu w Auchan
Harbingers ma dwóch nowych klientów
Elon Musk za zamknięciem Radia Wolna Europa
KRRiT wskazuje błędy pięciu spółkom radia publicznego. Chodzi o pluralizm
Cztery nowe audycje w Esce2
Połowa Polaków pozytywnie ocenia zmiany w mediach publicznych
Szef InPostu jak Elon Musk? Dostał propozycję od premiera
Roboty networkingowe na wyciągnięcie ręki. Czy maszyna zastąpi człowieka?
Nowy szef komunikacji i promocji w resorcie sprawiedliwości
Wydawał „The Jerusalem Post”, krytykuje rząd Tuska. To nowy ambasador USA w Polsce
Lidl, Action i Rossmann najchętniej wybieranymi sklepami w Polsce
Dwie godziny ze smatfonem w ręku. Alarmujące statystyki z amerykańskich szkół
Polacy najczęściej subskrybują serwisy streamingowe. Ile to kosztuje?
Trzaskowski dystansuje Nawrockiego w nowym sondażu wyborczym
Giganci cyfrowi znów zainwestują w Polsce? Tusk: musimy mieć tańszą energię
Google wykorzysta AI do celów wojskowych? Niepokojąca zmiana w regulaminie
Publicis Groupe będzie szkolić w Polsce pracowników z AI
Nowa usługa w aplikacji Żabki
Śmierć w kartonach, bójka braci bliźniaków. W polskich telenowelach nie brakuje kuriozalnych scen
Ruszyły zdjęcia do nowego serialu twórcy „Reniferka”
Powstała kolejna polska ekranizacja prozy Harlana Cobena. Znamy datę premiery nowości Netfliksa
Dlaczego „Ocet jabłkowy” ma wyjątkowo kwaśny smak? Recenzja nowego serialu Netfliksa
Marki muszą dziś wykazać się wyjątkową kreatywnością, aby przyciągnąć uwagę i zdobyć lojalność graczy – jednej z najbardziej wymagających grup konsumentów. W odpowiedzi na te wyzwania powstała RTV EURO AGD GAME ZONE, platforma, która łączy najlepsze oferty sprzętu gamingowego z angażującymi treściami. Dzięki regularnej aktywizacji graczy na najważniejszych wydarzeniach gamingowych, GAME ZONE stała się kompleksowym ekosystemem, który stale rozwija się, by spełniać potrzeby tej dynamicznej społeczności.
Grupa Atlas przedłużyła o kolejne 5 lat umowę na sponsoring tytularny największej łódzkiej hali widowiskowej, działającej od 15 lat jako Atlas Arena. Przez ten czas obiekt odwiedziło ponad 9 mln gości, bawiąc się na blisko 1200 wydarzeniach.
Ci, którzy tegorocznego sylwestra spędzają w domu przed telewizorem, będą mieć do wyboru trzy imprezy transmitowane na antenie ogólnopolskich stacji telewizyjnych. W tym roku do tradycyjnej walki o widza między TVP a Polsatem stanęła także Republika. Jak wgląda oferta poszczególnych stacji?
Telewizja Polska stanęła do przetargu na organizację imprezy sylwestrowej na Stadionie Śląskim w Chorzowie. Na Śląsku od lat swoje koncerty organizuje Polsat, tym razem jednak ma konkurencję w postaci publicznej stacji, która nie tylko złożyła ofertę, ale i wyceniła swoje usługi taniej niż spółka współpracująca z Polsatem.
Władze Zakopanego potwierdzają, że telewizyjne stacje są zainteresowane organizacją sylwestra w stolicy Podhala. Jednak nawet jeśli tegoroczna impreza dojdzie do skutku, to nie będzie ona tak duża jak w ubiegłych latach, a to z uwagi na mieszkańców Zakopanego. Poprzednio przez 8 lat imprezę sylwestrową w mieście organizowała Telewizja Polska.
W sobotę 24 sierpnia odbędzie się koncert “Przebój Lata Radia Zet i Polsatu Kielce 2024”. Wystąpią na nim m.in. Doda, Julia Wieniawa, Dawid Kwiatkowski i Doda.
W minionych dniach pojawiły się w mediach społecznościowych informacje o nowym numerze zamkniętego w 2017 r. magazynu „Bravo”. Po ubiegłorocznym wydaniu „Bravo” opublikowanym przez Netflix przy okazji promocji serialu „Dziewczyna i kosmonauta”, tym razem wydanie specjalne magazynu pojawiło się jako forma promocji letniej trasy koncertowej Santander Letnie Brzmienia.
10 lipca br. odbędzie się Samsung Galaxy Virtual Vibes - pierwszy w Polsce festiwal muzyczny w metaverse, za którego ideę, przygotowanie oraz realizację odpowiada agencja Game Changer (Group One). Partnerem tytularnym wydarzenia jest Samsung Galaxy, a wystąpią na nim: Kizo, Young Leosia, Szpaku, Kacper Blonsky oraz zespół UNMUTE.
McDonald’s oficjalnie dołącza do grona partnerów Open’er Festival i zapowiada swoją strefę na terenie wydarzenia. - Nasze partnerstwo z Open'erem wynika z potrzeby bycia blisko naszych gości, dla których muzyka jest niezwykle ważna - mówi Jakub Strutyński, marketing field manager McDonald’s Polska.
W ciągu roku przeterminowane zobowiązania branży kulturalno - rozrywkowej wzrosły o prawie dwie trzecie do blisko 63 mln zł - wynika z najnowszego raportu BIG InfoMonitor. Najszybciej rosną długi teatrów i sal koncertowych, galerii i salonów wystawienniczych, domów i ośrodków kultury czy świetlic
Agencja osiągnęła przychody na poziomie 64,6 mln PLN, realizując łącznie 192 projekty, świętowała 15-lecie istnienia, sprzedała ponad 60 tys. biletów na wydarzenia własne, zrealizowała szereg spektakularnych projektów m.in. festiwal muzyczny Maybelline NY Music Stories, czy koncert Bambi na dachu McDonald’s Polska, zwiększyła stałą strukturę do 46 osób i rozpoczęła budowę platformy wspierającej talenty kreatywne pod nazwą Story Makers.
Wojciech Iwański został dyrektorem artystycznym 61. Krajowego Festiwalu Piosenki w Opolu, który TVP1 transmitować będzie na przełomie maja i czerwca br. - Tegoroczne Opole wraca do korzeni - zapowiada w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Iwański. W programie festiwalu znów znajdą się Superjedynki i kabareton.
Radiowa Jedynka w środę, 17 stycznia wyemituje koncert „Psalmy Pokoju i Pojednania”. Na scenie będzie można kantorów żydowskich - Shulema i Yaakova Lemmerów przy akompaniamencie pianisty Menacha Bristowskiego. Wystąpią także m.in. Małgorzata Markiewicz, Halina Mlynkova, Grzegorz Wilk i Golec uOrkiestra.
Po zmianie władz Telewizja Polska zmienia też nazwę imprezy sylwestrowej. Zamiast „Sylwestra Marzeń z Dwójką” koncert w Zakopanem nazywać się będzie „Sylwester z Dwójką” - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Gwiazdy i prowadzący mają pozostać bez zmian.
Wśród gwiazd tegorocznej odsłony „Sylwestra marzeń z Dwójką” pojawią się m.in.: Maryla Rodowicz, Edyta Górniak, Justyna Steczkowska, Blanka, Cleo, Sławomir i Kajra, Zenon Martyniuk, Weekend oraz Piękni i Młodzi.
W poniedziałek 25 grudnia, czyli w Boże Narodzenie, telewizyjna Jedynka wyemituje specjalny koncert „Edyta Górniak świątecznie”.
W niedzielę, 24 grudnia Polsat wyemituje koncert „Wielkie kolędowanie”, który został nagrany kilka dni temu na Podhalu - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. - W tym roku pomyśleliśmy, że nie ma nic piękniejszego niż śpiewający kolędy górale - mówi nam Nina Terentiew, pomysłodawczyni „Wielkiego kolędowania”.
Dominika Dobrosielska wygrywa jesienną edycję programu „Szansa na sukces. Opole 2024”. Nagrodą jest udział w koncercie „Debiuty” podczas 61. KFPP w Opolu. O zwycięstwie zadecydowali widzowie TVP2 w głosowaniu sms podczas finału na żywo.
W niedzielę, 17 grudnia Polsat pokaże koncert „Tych lat nie odda nikt”, będący benefisem twórczości Ireny Santor.
Maryla Rodowicz, Edyta Górniak i Justyna Steczkowska będą gwiazdami tegorocznego „Sylwestra Marzeń”, który odbędzie się w Zakopanem i będzie transmitowany na antenie TVP2. Jutro rusza budowa sceny na Równi Krupowej - dowiedział się nieoficjalnie portal Wirtualnemedia.pl.
W piątek, 8 grudnia TVP1 wyemituje wydarzenie „Modlitwa pokoleń. 70 lat Apelu Jasnogórskiego”. W jasnogórskiej bazylice wystąpią m.in.: Kamil Bednarek, Maja Krzyżewska, Andrzej Lampert, Olek Leon czy Paulini ze Skałki.
Dominika Kulczyk pomyślnie sfinalizowała zakup praw do marki Malta Festival Poznań. Dominantą projektu w jego nowej odsłonie będzie rola kobiety we wszystkich aspektach aktywności, twórczości i wolności.
Zapisz się do newslettera