PKO BP szuka dostawcy badań UX
PKO Bank Polski rozpoczął przetarg na dostawcę badań UX. Oferty można składać do 28 kwietnia.

Przetarg dotyczy usług w zakresie badań marketingowych dotyczących różnych tematów i różnych grup respondentów, odpowiadających na potrzeby wsparcia decyzji banku dotyczących rozwoju narzędzi zdalnej obsługi klientów lub pracowników (badania UX), bez przekazywania baz danych zawierających dane osobowe jego klientów.
Chodzi m.in. o projekty badawcze odpowiadające na pilne potrzeby wsparcia bieżących decyzji dotyczących rozwoju narzędzi do zdalnej obsługi klienta, np.: stron internetowych banku, serwisów informacyjnych oraz aplikacji mobilnych.
Badania użyteczności serwisów informacyjnych i transakcyjnych Banku oraz aplikacji mobilnych są przeprowadzane na urządzeniach
stacjonarnych (PC) i przenośnych (tablet, smartfon), na działających już serwisach/aplikacjach lub prototypach tych serwisów/aplikacji lub materiałach statycznych. Badania mogą być realizowane zdalnie lub stacjonarnie.
Firmy zainteresowane udziałem w przetargu muszą wykazać doświadczenie w badaniach marketingowych UX, w tym realizowanych dla firm z branży finansowej.
Przetarg podzielony jest na etapy. W pierwszym składane są oferty, na podstawie których zostaną wybrani uczestnicy drugiego etapu. W tym kroku otrzymają zadania przetargowe oraz zostaną poproszeni o złożenie oferty handlowej.
PKO BP zakłada wybór dwóch firm realizujących badania, z którymi zostaną podpisane 2-letnie umowy ramowe.
Oferty można składać do 28 kwietnia.
Dołącz do dyskusji: PKO BP szuka dostawcy badań UX