SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

x-kom parodiuje nowy spot Poczty Polskiej (wideo)

Sklep internetowy x-kom błyskawicznie zareagował na nową reklamę Poczty Polskiej. W swoim spocie parodiuje jej dość toporny styl, z którego żartowano w ostatnich dniach w internecie.

W czwartek Poczta Polska udostępniła reklamę gier i słodyczy dostępnych w placówkach pocztowych. Jak głosi opis spotu,  "w komunikacji główny nacisk położony został na kategorie towarów handlowych dostępnych w placówkach pocztowych czyli na gry i zabawki, upominki i książki oraz słodycze".

W spocie „Na każdą okazję. Przy okazji. Dla najbliższych.” nie ma akcji, są jedynie statyczne obrazy uzupełnione głosami z offu (które, jak zauważyła część komentujących w sieci, bardziej przypominają gotową reklamę radiową). U dołu ekranu pojawiają się kolejno miniaturowe zdjęcia gier, zabawek, słodyczy, książek i upominków. Na końcu filmu widzimy hasło „Sprawdź w najbliższej placówce pocztowej”.

Internauci natychmiast wytknęli poczcie, że zamiast na usługach pocztowych i obsłudze klientów, skupia się na tworzeniu kreacji na temat dodatkowych usług. Spot został mocno skrytykowany w internecie za swój styl i jakość wizualną.

Na reklamę szybko odpowiedział sklep internetowy x-kom. Firma w swoim wideo sparodiowała styl i narrację spotu poczty - u dołu ekranu pojawiły się zdjęcia akcesoriów komputerowych oferowanych przez ten e-sklep.

Spot x-komu został udostępniony na portalach społecznościowych. Na Facebooku ma już 21 tys. wyświetleń.

- Real-time marketing pokazuje naszym fanom i klientom, że znamy i rozumiemy ich świat, a pracownicy x-komu są tacy sami jak oni. To znacznie skraca dystans i zwiększa zaangażowanie - komentuje dla portalu Wirtualnemedia.pl Jakub Biel, odpowiedzialny za PR i marketing x-kom. - Nawet w tłusty czwartek nie wrzuciliśmy pączków jak każdy, ale spuchnięty telefon Energizera, o którym mówił wtedy cały świat technologii - dodaje ekspert.

Spot Poczty Polskiej na YouTube zanotował jak dotąd ponad 200 tysięcy wyświetleń i 3,5 tys. głosów negatywnych ("łapek w dół") przy 183 głosach pozytywnych ("łapka w górę").

Dołącz do dyskusji: x-kom parodiuje nowy spot Poczty Polskiej (wideo)

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Xd
Obi ciagle cos odwalaja, jestem pod wrazeniem xkomu
odpowiedź
User
ASX
W x-komie jeszcze jakoś nie zdarzyło mi się nic kupić (to samo w innych sklepach zwykle 30-50% tansze), i jakoś nie czuję potrzeby. Na Poczcie bywam co tydzień, a z ich uslug korzystamy chyba codziennie. Od drobna różnica, między firmami :)

Też jakoś wcześniej nie widziałem reklamy x-komu, która na tyle zapadła mi w pamięć bym ja teraz mógł przytoczyć. Takze,No rzeczywiście jest komu wytykać.

Na szyderstwie próbują zaistnieć.
odpowiedź