Nasz test. My pytamy, AI od Google odpowiada
„Gazeta Wyborcza” i Gazeta.pl jako osobne spółki. Na początek zyski
"System przypomina czarną dziurę". Organizacje zbiorowego zarządzania pod lupą branży cyfrowej
Netflix nie zwalnia tempa produkcji „cobenów”. Recenzja serialu „Na gorącym uczynku”
Nadawca stacji, która zniknęła z multipleksu, szykuje nowy kanał. Ruszy w kwietniu
Nowa formuła „Kwiatków polskich”. Peszek i Kurdej-Szatan w pierwszym wydaniu
Kanał telezakupowy może powrócić. Związane z nim pasma m.in. w Republice
TTV ze spin offem programu "Gogglebox". Pokaże męskie wypady kanapowców
"Signalgate" w USA. Redakcja "The Atlantic" publikuje plan uderzenia na Jemen z czatu urzędników
Agora najmocniej urosła w kinach. Mniej z druku i „Gazety Wyborczej”, rekordowa EBITDA
Tygodnik “Nie” wchodzi w subskrypcje. Będzie można "porozmawiać" z Jerzym Urbanem
"Kupić CPM za 1 zł, sprzedać za 15 zł" – kulisy wielkich marż w kampaniach reklamowych
WPP zarządziło wielki powrót do biur. W Polsce będzie nieco inaczej
Adam Kieres i Bartosz Urbanke ruszają z nowym studiem brandingowym
Sponsor wraca do współpracy z UEFA po dziewięciu latach
Radio Gdańsk eksperymentuje ze sztuczną inteligencją. AI pomaga w prognozach pogody
TOK FM po zmianie władzy ma mniej słuchaczy, ale rekordowo dużo subskrybentów
Radiowa Trójka obchodzi urodziny. Niespodzianki dla słuchaczy
Eska Rock reaguje na aferę z loterią inaczej niż TVN. Co z programem Adama Kornackiego?
Legia Warszawa z nową osobą od komunikacji i social mediów
Były dyrektor z TVP przechodzi do NCBR
Polska Fundacja Narodowa współpracowała z firmą, która ochrania Kaczyńskiego
Etyczne przywództwo kluczowe w dobie globalnych zmian. Raport ICCO o public relations
Hejtu w internecie najczęściej doświadczają słabsi. Kobietom coraz częściej puszczają hamulce
Trzaskowski z dużą przewagą nad Nawrockim. Jakie poparcie ma Stanowski?
Koniec Radia Wolna Europa? Trump wstrzymał finansowanie
PiS traci w nowym sondażu. Konfederacja blisko 20 proc.
CD Projekt każe czekać dłużej na kolejnego „Wiedźmina”. Ile zarabia bez niego?
Koniec aukcji UKE. Do kogo trafi dawne pasmo telewizyjne?
Zysk o 80 proc. w górę. Tak na klientach zarabia Grupa Play
Żabka będzie piec na całego. Przybędzie ponad tysiąc sklepów
Sprzedają internetowe szkolenia o inwestowaniu. UOKiK sprawdzi, czy to nie piramidy promocyjne
Żabka zarobiła więcej. Nie oszczędza na reklamach
Cyfrowy Polsat znów zainwestował w fotowoltaikę. Jego menedżerowie przejmują władzę
Disney+ zapowiada największe premiery na 2025 rok
Szereg nieprawidłowości w Stowarzyszeniu Filmowców Polskich. Zamiast na edukację środki wydawano na alkohol
Jak kręcono serial „Dojrzewanie”? Netflix ujawnił kulisy produkcji
Bank Pekao S.A. przygotował kolejną odsłonę gry Money Tycoon w Fortnite, w której wprowadza szereg nowości. Dostępny jest także konkurs dla graczy z atrakcyjnymi nagrodami. Nowi klienci banku w specjalnej promocji do 31 marca br. mogą również otworzyć Konto Przekorzystne z kartami z wizerunkiem gamingowym i otrzymać bonusy nawet do 400 zł.
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów wyjaśnia, czy platformy internetowe BE Poland i GrowUP Session nie naruszają zbiorowych interesów konsumentów i czy nie są oparte na systemie promocyjnym typu piramida - podał w środę UOKiK. Oferują one m.in. szkolenia online o inwestycjach.
Drogerie dm Polska ruszają z kolejną odsłoną kampanii „Wiosenne porządki”, do której dołączyła Anna Bardowska. Dotychczas związana z marką jako influencerka, teraz staje się twarzą działań promujących niemieckie produkty Denkmit i Profissimo. Kampania potrwa do 17 kwietnia i obejmie komunikację w kanałach online, social media oraz w stacjonarnych drogeriach dm.
W 2024 roku influencerska Ekipa Holding osiągnęła wzrost przychodów o 33,5 proc., głównie dzięki większych obrotom jej odzieżowego sklepu internetowego. Nieznacznie zmniejszyła się natomiast zyskowność firmy.
Nowa reklama oferty Plush (Polkomtel) nawiązuje do słynnego spotu Plusa z udziałem grupy Mumio opowiadającego o „kopytku”.
W najnowszym wydaniu newslettera "The Rebooting", ekspert branży medialnej Brian Morrissey, przytacza swoją interesującą rozmowę z Adamem Ryanem, CEO Workweek. Rozmówcy ostrzegają przed przegrzaniem trendu newsletterowego. Ich diagnoza rynku zawiera kilka alarmujących sygnałów.
Twoje marketingowe arcydzieła nie trafiają do odbiorców? Winowajcą może być klątwa wiedzy. Sprawdź, jak unikać tego błędu poznawczego i jakie techniki stosować, by skutecznie przyciągać uwagę klientów.
Firma L’Oréal Professionnel stworzyła L’Oréal Pro Squad – grupę influencerek współpracujących z marką. Są to Hania Puchalska, Inez Lis, Marcysia Ryskała oraz Roksana Kwiatkowska.
Dorota „Doda” Rabczewska, Filip Chajzer i Małgorzata Rozenek-Majdan zostali ukarani przez prezesa UOKiK grzywnani za nieoznaczone wpisy reklamowe na Instagramie. Łącznie mają zapłacić prawie pół mln zł.
"Robimy content marketing” – to zdanie słyszymy od większości marketerów. Rzeczywistość? Według najnowszego raportu Content Marketing Institute, choć 71% firm B2B deklaruje posiadanie strategii contentowej, tylko co trzecia realizuje ją naprawdę skutecznie. I nie chodzi wcale o to, że content marketing nie działa - problem leży gdzie indziej.
Kraków, jako jedno z najbardziej dynamicznych miast w Polsce, oferuje ograniczone możliwości reklamy outdoor, stawiając przed marketerami wyzwanie znalezienia odpowiedniego miejsca na zaprezentowanie swojego brandu. W Braughman Group Media znamy ten rynek doskonale i mamy dla Państwa skuteczne rozwiązanie.
Bartosz Kapusta objął stanowisko head of fata & analytics w agencji Lifetube, która wzmacnia obszar analityki i zarządzania danymi. W budowie nowych rozwiązań analitycznych wspierać go będzie Diana Nowogródzka-Baran. Rozbudowa obszaru analityki to krok w stronę większej efektywności i bardziej precyzyjnego zarządzania kampaniami - podkreśla agencja.
Marka Wiejskie Ziemniaczki (Lorenz) wystartowała z kampanią promującą limitowaną edycję chipsów, dostępnych w nowych smakach, inspirowanych polską kuchnią.
Grupa Studi kupuje CookUp. Z biznesu odchodzą założyciele studia kulinarnego w Warszawie Jakub Mielniczuk i Kamila Liszczyna.
Firmy Med Professional i Medical Factory mają zapłacić kary w łącznej wysokości 1,4 mln zł a osoba nimi zarządzająca 0,5 mln zł m.in. za wprowadzanie klientów w błąd odnośnie nagród i odstąpienia od umowy - poinformował w środę UOKiK. Decyzja nie jest prawomocna.
Koncern Outbrain sfinalizował przejęcie platformy omnichannelowej Teads. Członkowie jej zarządu wchodzą do władz nowego właściciela, a synergie z fuzji już za ub.r. są szacowane na 65–75 mln dolarów.
Rzeczniczka Białego Domu wyjaśniła w poniedziałek, że Elon Musk ma status specjalnego pracownika państwowego, który zwykle przyznaje się zewnętrznym doradcom wykonującym pracę przez mniej niż 130 dni w roku. Jego rolą ma być "eliminacja oszustw, marnotrawstwa i nadużyć" w administracji federalnej.
Platforma mediowa Teads poszerza partnerstwo z LG Ad Solutions o kraje Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. Polskę.
Komentator piłkarski Canal+ Sport Tomasz Ćwiąkała został ambasadorem firmy bukmacherskiej Betclic. Poprzednio współpracował w takim zakresie z Fortuną.
Management agencji influencer marketingu Rokmates zasiliło sześciu twórców internetowych – to Fizjotherapist, Bladii, Paula Mochtak, Jedynak Gotuje, Bartosz Kopica, Da Mian.
Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów nałożył 1,25 mln zł kary na spółkę CK Investments, która promowała tzw. weksle inwestycyjne jako ofertę z gwarancją zwrotu kapitału.
Rapera Kanye Westa, posługującego się też pseudonimem Ye, oburza, że w wyszukiwarce Google strona jego marki Yeezy wyświetla się niżej niż serwis Adidasa. Muzyk zakończył współpracę z tym koncernem kilka miesięcy temu, wskutek swoich antysemickich komentarzy.
Zapisz się do newslettera