SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Public Dialog rozpoczęła współpracę z XPENG. Agencja będzie komunikować sprzedaż elektryków

Agencja Public Dialog odpowiada za komunikację przy wprowadzeniu marki na rynek, komunikację korporacyjną oraz organizację wydarzeń specjalnych. Sprzedaż samochodów elektrycznych XPENG rozpocznie się w drugim kwartale br. 
 

materiały prasowe materiały prasowe

Z ramienia agencji Public Dialog za zarządzanie projektem odpowiada Bartosz Cholawo. Strony nie udzielają informacji na jak długo został podpisany kontrakt.

XPENG to chińską firmą technologiczno-motoryzacyjną, założoną w 2014 r., której dystrybutorem i strategicznym partnerem w Polsce jest Inchcape. Do tej pory XPENG wyprodukował i sprzedał ponad 500 000 inteligentnych pojazdów elektrycznych. Pod koniec br. marka będzie obecna w ponad 60 krajach.

Czytaj więcej: W Polsce 11 proc. więcej aut elektrycznych. Przybywa też stacji do ładowania

Od momentu wejścia na europejski rynek motoryzacyjny w Norwegii w 2021 roku XPENG wprowadza zaawansowane technologie i rozwiązania, działając już m.in. w Norwegii, Danii, Szwecji, Finlandii, Islandii, Holandii, Belgii, Luksemburgu, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Irlandii i Wielkiej Brytanii, a wkrótce również w Szwajcarii i w Polsce, z planami dalszej ekspansji.

 

 

Dołącz do dyskusji: Public Dialog rozpoczęła współpracę z XPENG. Agencja będzie komunikować sprzedaż elektryków

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Greco
Za rok zmiana, bo Chińczycy lubią wyniki :)
0 0
odpowiedź