Public Dialog rozpoczęła współpracę z XPENG. Agencja będzie komunikować sprzedaż elektryków
Agencja Public Dialog odpowiada za komunikację przy wprowadzeniu marki na rynek, komunikację korporacyjną oraz organizację wydarzeń specjalnych. Sprzedaż samochodów elektrycznych XPENG rozpocznie się w drugim kwartale br.

Z ramienia agencji Public Dialog za zarządzanie projektem odpowiada Bartosz Cholawo. Strony nie udzielają informacji na jak długo został podpisany kontrakt.
XPENG to chińską firmą technologiczno-motoryzacyjną, założoną w 2014 r., której dystrybutorem i strategicznym partnerem w Polsce jest Inchcape. Do tej pory XPENG wyprodukował i sprzedał ponad 500 000 inteligentnych pojazdów elektrycznych. Pod koniec br. marka będzie obecna w ponad 60 krajach.
Czytaj więcej: W Polsce 11 proc. więcej aut elektrycznych. Przybywa też stacji do ładowania
Od momentu wejścia na europejski rynek motoryzacyjny w Norwegii w 2021 roku XPENG wprowadza zaawansowane technologie i rozwiązania, działając już m.in. w Norwegii, Danii, Szwecji, Finlandii, Islandii, Holandii, Belgii, Luksemburgu, Niemczech, Francji, Hiszpanii, Portugalii, Irlandii i Wielkiej Brytanii, a wkrótce również w Szwajcarii i w Polsce, z planami dalszej ekspansji.
Dołącz do dyskusji: Public Dialog rozpoczęła współpracę z XPENG. Agencja będzie komunikować sprzedaż elektryków