SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lifetube wzmacnia dział analityczny. Bartosz Kapusta na czele zespołu

Bartosz Kapusta objął stanowisko head of fata & analytics w agencji Lifetube, która wzmacnia obszar analityki i zarządzania danymi. W budowie nowych rozwiązań analitycznych wspierać go będzie Diana Nowogródzka-Baran. Rozbudowa obszaru analityki to krok w stronę większej efektywności i bardziej precyzyjnego zarządzania kampaniami - podkreśla agencja. 

 

mat.prasowe mat.prasowe

O wzmocnieniu zespołu zajmującego się danymi i analityką Agencja Lifetube poinformowała w komunikacie prasowym. Bartosz Kapusta, który stanął na czele wspomnianego działu, będzie odpowiadał za rozwój procesów analitycznych, wdrażanie narzędzi do analizy danych oraz budowanie strategii danych wspierających działania operacyjne, projektowe i sprzedażowe firmy. 

Nowy head of data & analytics wcześniej był związany z E.ON Polska, gdzie kierował zespołem analitycznym i Data Science oraz T-Mobile Polska, gdzie odpowiadał za strategiczne zarządzanie projektami. 

W budowie nowych rozwiązań analitycznych Bartosza Kapustę wspierać będzie Diana Nowogródzka-Baran, ekspertka z wieloletnim doświadczeniem w zakresie business intelligence i data analytics, zdobytym m.in. w E.ON Polska, NASK PIB oraz Accenture. 

Agencja Lifetube rozwija obszar analityki i zarządzania danymi, tak by jeszcze skutecznej odpowiadać na potrzeby klientów i partnerów biznesowych. To wynik rosnących oczekiwań rynku i potrzeby coraz bardziej precyzyjnych metod analizy i optymalizacji działań. Firma wzmacnia kompetencje w zakresie analityki, dostarczając rozwiązania umożliwiające dokładniejszy pomiar efektywności kampanii, ocenę ROI oraz lepszą kontrolę nad realizacją celów biznesowych.

Klienci coraz częściej oczekują od branży influencer marketingu mierzalnych rozwiązań – mówi Marcin Jeziorski, prezes zarządu Lifetube – Dane stały się kluczowym elementem skutecznego działania w branży. Nie wystarczy już intuicyjne podejście – liczą się precyzyjne analizy, trafne prognozy i zrozumienie dynamicznych zmian w zachowaniach konsumentów. Wprowadzając nowe rozwiązania analityczne, chcemy nie tylko podnieść efektywność naszych kampanii, ale przede wszystkim dostarczyć klientom narzędzia, które pozwolą im działać mądrzej, szybciej i skuteczniej. Rozwój kompetencji w obszarze danych to dla nas nie tylko strategiczny krok, ale fundament przyszłości Lifetube i całej branży. 

Czytaj także: Influencerzy pracują nad dubbingiem od AI. Połowa budżetu z grantu unijnego

Nowe narzędzia analityczne mają usprawnić podejmowanie decyzji oraz lepiej zarządzać kampaniami i maksymalizować ich efektywność. Zespół Data & Analytics koncentruje się na opracowywaniu narzędzi umożliwiających precyzyjną analizę, optymalizację działań i lepsze zarządzanie kampaniami influencer marketingowymi. 

Lifetube specjalizująca się w branży influencer marketingu i ekonomii twórców, stale rozwija swoje kompetencje analityczne, aby skuteczniej wspierać swoich klientów oraz twórców. Rozbudowa obszaru analityki to krok w stronę większej efektywności, precyzyjniejszego zarządzania kampaniami i dostarczania wymiernych rezultatów dla partnerów biznesowych. 

Agencja Lifetube to część polskiej prywatnej grupy inwestycyjnej Mediacap (właściciel Freundschaft, IQS, Lifetube, Relatable). Jest największą agencją influencer marketingu i ekonomii twórców w Polsce. 

Twórcy zrzeszeni w Lifetube łącznie posiadają niemal 130 mln subskrypcji i w 2024 roku wygenerowali 6 053 310 876 wyświetleń, przy łącznym watchtime 552 805 502 godzin. W skład Grupy Lifetube wchodzi również agencja gaming marketingu Gameset.