PLL LOT wybrał agencję do obsługi reklamowej. Konkurowały w nim aż 23 firmy
Polskie Linie Lotnicze LOT rozstrzygnęły trwający od lipca 2024 roku przetarg na obsługę kompleksową obsługę reklamową. Brały w nim udział 23 agencje, a zwyciężyła Feeders Agency.

Trwające od lipca 2024 roku postępowanie na wybór agencji kreatywnej do kompleksowej obsługi było prowadzone dwuetapowo. W pierwszym etapie, otwartym dla wszystkich zainteresowanych, konieczne było złożenie dokumentów wyszczególnionych w ogłoszeniu.
Na zapytanie przetargowe odpowiedziały 23 agencje, spośród których w rundzie finalnej wzięło udział 6 agencji. Ich zadaniem było przedstawienie strategii i koncepcji kreatywnej zgodnie z przygotowanym briefem. Przewoźnik nie podaje, jakie to były agencje.
Polskie Linie Lotnicze LOT podjęły decyzję o rozpoczęciu współpracy z Feeders Agency, która będzie obsługiwała przewoźnika od 1 marca br.
Zakres współpracy będzie obejmował realizację strategii reklamowej marki, przygotowywanie platform kreatywnych dla linii biznesowych i dedykowanych kampanii sprzedażowych, a także opracowywanie koncepcji aktywacji konsumenckich.
Umowa została zawarta na czas nieokreślony.
Jedną z ostatnich wizerunkowych kampanii PLL LOT, która była realizowana jesienią 2023 roku przygotowała agencja Grey Group Poland.
Dołącz do dyskusji: PLL LOT wybrał agencję do obsługi reklamowej. Konkurowały w nim aż 23 firmy
"PLL LOT wybrał agencję do obsługi reklamowej. Konkurowały w nim aż 23 firmy"
W czym "w nim"? Do czego odnosi się ten zaimek?
"Na zapytanie przetargowe odpowiedziały 23 agencje, spośród których w rundzie finalnej wzięło udział 6 agencji."
Po co to powtórzenie na końcu zdania? Tutaj akurat zaimek idealnie zastąpiłby słowo "agencji"