SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Meta Platforms chce zarabiać na nowym serwisie. Testuje reklamy

Ruszyły testowe emisje reklam na platformie Threads, którą Meta Platforms uruchomiła w połowie 2023 roku. Testy będą prowadzone w USA i Japonii.

Fot. unsplash.com / Julio LopezFot. unsplash.com / Julio Lopez

W ramach testów niewielka liczba użytkowników w USA i Japonii będzie widzieć na Threads spore rozmiary graficzne. Mają one przypominać te emitowane na Facebooku i Instagramie.

Reklamodawcy uczestniczący w testach będą mogli korzystać z narzędzi do ochrony marki działających na innych platformach Mety: Facebooku i Instagramie (także w ramach Rolek). Zgodnie z obowiązującymi tam zasadami reklamy nie będą wyświetlane przy treściach naruszających standardy społeczności.

Będziemy uważnie obserwować ten test, zanim rozszerzymy go na większą skalę. Naszym celem jest emisja na Threads w miejscach, gdzie będą równie interesujące jak treści organiczne – zapowiedział na blogu Meta Platforms Adam Mosseri, szef Instagrama i dyrektor wykonawczy nadzorujący Threads.

CZYTAJ TEŻ: Meta żegna się z najsłabszymi. Zuckerberg: postanowiłem podnieść poprzeczkę

Meta Platforms podaje, że z Threads przynajmniej raz w miesiącu korzysta ponad 300 mln internautów, a trzy czwarte użytkowników obserwuje tam przynajmniej jedną firmę.

Jak niedawno analizowaliśmy, Threads w 2024 roku osiągnęła spore wzrosty odwiedzalności w Polsce. W grudniu platformę odwiedziło ją 2,84 mln internautów, z których każdy spędził na niej średnio 19 minut i 33 sekund (dane z Mediapanelu).

W trzecim kwartale 2024 roku Meta Platforms wypracowała rekordowe przychody i zysk w swojej historii. Marża operacyjna koncernu sięgnęła 43 proc. Na jego platformach wyemitowano więcej reklam, a ich ceny zwiększyły się r/r o 11 proc.

Dołącz do dyskusji: Meta Platforms chce zarabiać na nowym serwisie. Testuje reklamy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl