Lidl zaczął sprzedawać na TikToku
Sieć sklepów Lidl jako pierwsza w Wielkiej Brytanii zaczęła wykorzystywać platformę Tik Tok Shop jako kanał sprzedaży. Obecnie można tam kupić oferowane przez nią produkty wysokobiałkowe dla fanów sportu i fitnessu.

Od czwartku użytkownicy Tik Toka na Wyspach Brytyjskich mają do dyspozycji pakiet “High Protein”, który kosztuje jedyne 5 funtów brytyjskich (jego wartość regularna jest sporo wyższa i kosztuje ponad 30 funtów). W skład pakietu wchodzą: proszek serwatkowy i chipsy ziemniaczane.
To okresowa promocja, która ma zachęcić konsumentów do zrobienia zakupów na Tik Tok Shop. Lidl skierował do sprzedaży na tej platformie jedynie 3 tys. tych pakietów, a cały dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany do brytyjskiej organizacji charytatywnej dla dzieci - NSPCC.
Dodatkowo każdy pakiet będzie zawierać produkty z limitowanej edycji Lidla, w tym m.in. ręcznik z mikrofibry i zestaw taśm oporowych. Oprócz zestawów dostępnych wyłącznie na TikToku, Lidl oferuje również członkom programu lojalnościowego szansę na odebranie 25 proc. zniżki na chłodzone produkty o wysokiej zawartości białka w sklepie dzięki kuponom Lidl Plus.
Tą akcją Lidl chce wykorzystać z jednej strony rosnącą popularność żywności funkcjonalnej, z drugiej - mediów społecznościowych jako kanału sprzedaży.
Jak mówi serwisowi retaildetail.eu Joanna Gomer, dyrektor marketingu w Lidl UK, sieć chce wykorzystać TikToka przede wszystkim do wprowadzania nowych produktów.
Dołącz do dyskusji: Lidl zaczął sprzedawać na TikToku