Lipton reklamowany z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy (wideo)
Z myślą o zbliżającym się finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy do sprzedaży trafiły specjalnie oznakowane opakowania herbaty Lipton (Unilever Polska). Część dochodu ze ich sprzedaży zasili konto WOŚP.
Opakowania herbat Lipton oznakowane serduszkiem fundacji można kupić w całej Polsce. Producent na rzecz Fundacji WOŚP przeznaczy odpowiednio 1 zł z opakowania zawierającego 100 torebek herbaty, 88 groszy z opakowania z 88 torebkami, 75 groszy z opakowania z 75 torebkami i 50 groszy z opakowania z 50 torebkami.
Akcję wspiera kampania reklamowa prowadzona m.in. w stacjach telewizyjnych. Za planowanie i zakup mediów na jej potrzeby odpowiada dom mediowy PHD.
Dochód z tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy zostanie przeznaczony na zakup specjalistycznego sprzętu dla dziecięcej medycyny ratunkowej oraz na zapewnienie godnej opieki medycznej seniorom. Finał odbędzie się 12 stycznia 2014 roku.
Dołącz do dyskusji: Lipton reklamowany z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy (wideo)