SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Koniec "Mistrzowskich pojedynków". Ilu widzów miał program TVN?

Sześcioodcinkowy program TVN “Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” oglądało średnio 420 tys. widzów - wynika z danych firmy Nielsen. 

Uczestnicy programu "Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory" Uczestnicy programu

Program emitowano w środy o godz. 20.50 od 15 stycznia do 19 lutego br.  Oglądało go średnio 420 tys. widzów, co przełożyło się na 3,38 proc. udziału TVN w telewizyjnym ryku wśród ogółu widzów oraz 4,33 proc. w grupie 16-59 – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Spośród analizowanych odcinków największą oglądalnością cieszył się pierwszy odcinek, który przyciągnął przed ekrany przeszło 460 tys. oglądających.

„Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to format z udziałem znanych sportowców, którzy rywalizują ze sobą w nieznanych dla siebie dyscyplinach. Istotną częścią programu jest element reality show. Uczestnicy na czas udziału w show mieszkają we wspólnym domu, gdzie obecność kamer pozwala widzom na poznanie prywatnego oblicza sportowych mistrzów.

Program prowadziła Anna Senkara, a w pierwszej polskiej edycji, realizowanej w Grecji, wystąpili m.in. Radosław Majdan, Jakub Rzeźniczak czy Iwona Guzowska. Program wygrał Adam Kszczot. 

Program "Mistrzowskie pojedynki. Eternal Glory” to polska adaptacja belgijskiego formatu z 2008 roku, który doczekał się rodzimych edycji w dziewięciu krajach Europy (m.in. Wielkiej Brytanii, Niemczech, Danii), a szczególną popularnością cieszy się w państwach skandynawskich. W Szwecji zrealizowano jak dotąd 18 edycji, a w Norwegii 16.  

Producentem formatu na zlecenie TVN była firma Jake-Vision.

Dołącz do dyskusji: Koniec "Mistrzowskich pojedynków". Ilu widzów miał program TVN?

7 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czasy są inne
Byle kanał na YouTube ma większą realną i mierzalną ilość wyświetleń nie popartą jakąś małą grupą 10,000 widzów. Telewizja umiera i wydaje się, że jeszcze tego nie wiem. TVN moim zdaniem nie jest już wart 1 miliard euro. Raczej połowę tej kwoty. Bogaci widzowie są na streamingu, młodzi na Tiktoku a dzieci na YouTube. Telewizja nie ma na siebie pomysłu. Największym błędem polskich głównych telewizji było zawieszenie nowych programów wiosną 2020. Jak raz zaznasz Netflixa, Maxa czy innych streamingów to już nie oglądasz cukierkowych seriali TVNu.
3 2
odpowiedź
User
Glory hole
Szalone wyniki na poziomie Tv Puls, Czwórki lub TVN7. TVN upada szybko, a reklamodawcy dalej przepłacają.
4 2
odpowiedź
User
Daniel
Byle kanał na YouTube ma większą realną i mierzalną ilość wyświetleń nie popartą jakąś małą grupą 10,000 widzów. Telewizja umiera i wydaje się, że jeszcze tego nie wiem. TVN moim zdaniem nie jest już wart 1 miliard euro. Raczej połowę tej kwoty. Bogaci widzowie są na streamingu, młodzi na Tiktoku a dzieci na YouTube. Telewizja nie ma na siebie pomysłu. Największym błędem polskich głównych telewizji było zawieszenie nowych programów wiosną 2020. Jak raz zaznasz Netflixa, Maxa czy innych streamingów to już nie oglądasz cukierkowych seriali TVNu.

100 procent racji. Ludzie z kasą nie oglądają tak marnych programów, jak paradokumenty i patocelebryctwo TVNu.
4 1
odpowiedź