„Primo to jakość, Gusto to smak” w nowej kampanii Melissa Primo Gusto
Marka Melissa Primo Gusto wystartowała z nową komunikacją makaronów pod hasłem „Primo to jakość, Gusto to smak". Głównym założeniem kampanii 360 jest podkreślenie śródziemnomorskiej jakości, wyróżniającej produkty marki na tle konkurencji. Za działania odpowiadają agencje 4/4branddesign, sayHi.agency oraz Friends&Brands.

Kampania 360 dla marki Melissa Primo Gusto obejmuje szeroko zakrojoną komunikację w mediach, w tym spot telewizyjny, a także działania digitalowe w kanałach takich, jak: YouTube, Facebook oraz Instagram.
Ważnym elementem kampanii są działania z zakresu influencer marketingu, w ramach którego do współpracy zaangażowano grupę mikroinfluencerów kulinarnych. W celu podkreślenia autentyczności przekazu, twórcy przygotowują autorskie śródziemnomorskie dania na bazie produktów Melissa Primo Gusto.
– Segment makaronów i przetworów pomidorowych charakteryzuje się wysokim stopniem standaryzacji, dlatego nasza kampania koncentruje się na podkreśleniu jakości śródziemnomorskich składników. Tradycyjna komunikacja kulinarna oparta wyłącznie na apetycznych daniach, nie zawsze okazuje się najskuteczniejsza, zwłaszcza w kontekście silnie ugruntowanych nawyków zakupowych konsumentów, dla których różnice smakowe między produktami często pozostają subtelne - komentuje Adam Szudra, Dyrektor Zarządzający z agencji Friends&Brands oraz sayHi.agency.
Za realizację działań odpowiadają agencje 4/4branddesign, say.Hi agency oraz Friends&Brands. Kampania potrwa do końca kwietnia br.
Dołącz do dyskusji: „Primo to jakość, Gusto to smak” w nowej kampanii Melissa Primo Gusto