Agencja reklamująca SKOK-i wchłonęła spółkę producencką
Agencja marketingowa Apella, obsługująca m.in. SKOK-i i Kasę Stefczyka, wchłonęła Grupę Producencką YO!, której była jedynym udziałowcem.

Na wchłonięcie Grupy Producenckiej YO! przez Apellę walne zgromadzenie tej pierwszej spółki zgodziło się na początku grudnia 2024 roku. Połączenie firm nastąpiło w trybie art. 492 § 1 pkt 1 Kodeksu spółek handlowych poprzez przeniesieniu całego majątku tej pierwszej na drugą.
Pod koniec stycznia Grupa Producencka YO! została wykreślona z Krajowego Rejestru Sądowego. Spółka działała od 2007 roku, w ostatnich latach prowadziła działalność operacyjną w niewielkim zakresie, nie notowała żadnych przychodów.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Apella w 2023 roku zwiększyła przychody o 30 proc. do 26,3 mln zł. Natomiast jej rentowność netto poszła w dół do 6,1 mln zł straty, bo firma obniżyła swoją wartość w bilansie o 8,1 mln zł.
Agencja zajmuje się obsługą komunikacji marketingowej systemu spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych, zwłaszcza Kasy Stefczyka, Krajowej SKOK, Saltus Ubezpieczenia, Stefczyk Finanse Towarzystwo Zarządzające SKOK, Fundacji im. Franciszka Stefczyka, Stowarzyszenia Krzewienia Edukacji Finansowej oraz Fratrii (to właściciel „Sieci”, wPolityce i Telewizji wPolsce).
99,6 proc. udziałów Apelli należy do luksemburskiej spółki SaltLux Holding, resztę ma sama agencja i Romuald Orzeł.
Dołącz do dyskusji: Agencja reklamująca SKOK-i wchłonęła spółkę producencką