SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Drożeją reklamy w stacjach Radia Eska. "Zwiększyliśmy znacząco zasięg techniczny"

Od 5 proc. do blisko 6 proc. zdrożeją od 3 marca reklamy w sieci Radia Eska (Grupa Radiowa Time) oraz w pakiecie Total Time. To druga w ciągu pół roku podwyżka cennika w tych rozgłośniach. 

O 5,9 proc. podniesiono ceny reklam w pakiecie Total Time (obejmuje 71 stacji) w dni robocze i o 5,2 proc. od poniedziałku do niedzieli. Podwyżka obejmuje emisje spotów między godz. 6.00 a 20.00. 

W sieci Radia Eska (łącznie 42 rozgłośnie) reklamy zdrożeją o 5,8 proc. w dni robocze i 5 proc. - od poniedziałku do piątku (również w godz. 6.00-20.00). 

– Jest to standardowa zmiana uzależniona od aktualnej sytuacji słuchalności rozgłośni, popytu na reklamę radiową oraz ogólnej sytuacji gospodarczej w Polsce. Ostatni raz podnosiliśmy ceny reklam pół roku temu, a od tego czasu zwiększyliśmy znacząco zasięg techniczny sieci Radio Eska uruchamiając nową stację – Radio Eska Południe, które dociera do 1,5 mln osób w Aglomeracji Śląskiej, Bielsku-Białej, Cieszynie, Ustroniu i Oświęcimiu – wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Głowiński-Lubiak, PR manager w Time SA. 

Dodaje, że stale rośnie słuchalność najmłodszej stacji sieci – Eska2, która rok po rebrandingu zyskała 31 proc. słuchaczy, a jej zasięg tygodniowy wzrósł o 73 proc.. Rekordowe wyniki w czwartym kwartale ub.r. miały odnotować też Radio VOX FM i Radio Plus. 

Grupa Radiowa Time to kolejny nadawca radiowy, który w ostatnich tygodniach wprowadziły korektę cennika reklamowego. Wcześniej podwyżki ogłosiły też: Grupa RMF, Eurozet, Polskie Radio oraz Audytorium17

Dołącz do dyskusji: Drożeją reklamy w stacjach Radia Eska. "Zwiększyliśmy znacząco zasięg techniczny"

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bolo
Słuchalność spada, rosną ceny. Fajna logika.
0 0
odpowiedź