Drożeją reklamy w stacjach Radia Eska. "Zwiększyliśmy znacząco zasięg techniczny"
Od 5 proc. do blisko 6 proc. zdrożeją od 3 marca reklamy w sieci Radia Eska (Grupa Radiowa Time) oraz w pakiecie Total Time. To druga w ciągu pół roku podwyżka cennika w tych rozgłośniach.

O 5,9 proc. podniesiono ceny reklam w pakiecie Total Time (obejmuje 71 stacji) w dni robocze i o 5,2 proc. od poniedziałku do niedzieli. Podwyżka obejmuje emisje spotów między godz. 6.00 a 20.00.
W sieci Radia Eska (łącznie 42 rozgłośnie) reklamy zdrożeją o 5,8 proc. w dni robocze i 5 proc. - od poniedziałku do piątku (również w godz. 6.00-20.00).
– Jest to standardowa zmiana uzależniona od aktualnej sytuacji słuchalności rozgłośni, popytu na reklamę radiową oraz ogólnej sytuacji gospodarczej w Polsce. Ostatni raz podnosiliśmy ceny reklam pół roku temu, a od tego czasu zwiększyliśmy znacząco zasięg techniczny sieci Radio Eska uruchamiając nową stację – Radio Eska Południe, które dociera do 1,5 mln osób w Aglomeracji Śląskiej, Bielsku-Białej, Cieszynie, Ustroniu i Oświęcimiu – wyjaśnia w rozmowie z Wirtualnemedia.pl Krzysztof Głowiński-Lubiak, PR manager w Time SA.
Dodaje, że stale rośnie słuchalność najmłodszej stacji sieci – Eska2, która rok po rebrandingu zyskała 31 proc. słuchaczy, a jej zasięg tygodniowy wzrósł o 73 proc.. Rekordowe wyniki w czwartym kwartale ub.r. miały odnotować też Radio VOX FM i Radio Plus.
Grupa Radiowa Time to kolejny nadawca radiowy, który w ostatnich tygodniach wprowadziły korektę cennika reklamowego. Wcześniej podwyżki ogłosiły też: Grupa RMF, Eurozet, Polskie Radio oraz Audytorium17.
Dołącz do dyskusji: Drożeją reklamy w stacjach Radia Eska. "Zwiększyliśmy znacząco zasięg techniczny"