Sony Music w kampanii zaprasza do domu pełnego artystów
Wytwórnia fonograficzna Sony Music Entertainment rozpoczyna kampanię pod hasłem “Wash Your Ears”, w której chce w nietuzinkowy sposób ukazać różnorodność i wielowymiarowość swojego katalogu artystów.

Spot „Wash Your Ears”, którego akcja rozgrywa się w domu pełnym muzyki i sztuki, symbolizuje kreatywną współpracę artystów Sony oraz podsumowuje ostatnie strategiczne działania polskiego oddziału wytwórni.
Reklama powstała w Warszawie podczas jednego dnia zdjęciowego, co stało się wyjątkową okazją do integracji i wymiany doświadczeń między twórcami z różnych środowisk muzycznych. Za produkcję spotu odpowiada MOON Films, a reżyserią zajął się Grajper – twórca teledysków do utworów „Supermoce” i „Wolne Duchy” (Męskie Granie Orkiestra).
„Wash Your Ears” to także zapowiedź kolejnych wydawnictw wielu labeli oraz artystów we współpracy z Sony Music, które ujrzą światło dzienne na przestrzeni nadchodzących miesięcy.
Pierwsza połowa 2025 roku będzie obfitowała m.in. w premiery czołowych postaci polskiego rapu spod szyldu 2115 Label (kuqe 2115), spacerange (ReTo) i GCBW (Kabe x Opiat) oraz debiutantów, których albumy ukażą się nakładem Muzyka sp. z.o.o. (slowez) i DRE$$CODE (Eryk Moczko). Licznych nowości można spodziewać się także ze strony wytwórni SBM i związanych z nią artystów. Słuchacze popu i alternatywy nie zostaną pominięci: nad swoim nowym projektem pracuje duet Lordofon, a już w marcu ukaże się drugi studyjny album Julii Rockiej. W 2025 roku z solową twórczością powróci także niekwestionowana gwiazda rodzimego popu – Ania Dąbrowska.
Dołącz do dyskusji: Sony Music w kampanii zaprasza do domu pełnego artystów