TVP chce zbadać ruch w witrynach internetowych
Telewizja Polska szuka w przetargu firmy, która zajmie się pomiarem treści multimedialnych oraz ruchu w witrynach internetowych. Będzie z nią pracować przez rok.

Pomiar ruchu w witrynach internetowych ma obejmować zachowania użytkowników na witrynach internetowych oraz korzystanie ze stron i aplikacji internetowych.
Wybrana firma zajmie się na zlecenie TVP także pomiarem treści multimedialnych audio i wideo, w tym spotów oraz bloków reklamowych emitowanych przez dedykowane odtwarzacze wideo osadzone na stronach portali Telewizji Polskiej w aplikacjach, jak również materiałów wideo (wraz z reklamami) osadzonych na stronach lub w aplikacjach podmiotów trzecich, korzystających z playerów TVP.
Będzie też mierzyć kontrolowane przez publicznego nadawcę domeny, serwisy, aplikacje mobilne, smart TV, HBB TV oraz treści multimedialne, wykorzystywane za pośrednictwem komputerów, telewizorów i urządzeń mobilnych przez użytkowników z i spoza obszaru Polski.
Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na rok. Przetarg trwa do 28 lutego.
Dołącz do dyskusji: TVP chce zbadać ruch w witrynach internetowych