Biedronka reklamami szuka nowych pracowników, oferuje do 3 tys. zł brutto
Sieć sklepów Biedronka (Jeronimo Martins) szuka nowych pracowników. Rekrutację wspiera kampania w outdoorze, prasie i internecie. Za kampanię odpowiadają Duda Polska i AMS.
Akcja rekrutacyjna Biedronki potrwa do połowy września br. Ma na celu przekazanie informacji o warunkach zatrudnienia w firmie oraz zachęcenie potencjalnych pracowników do składania aplikacji.
- W związku z dynamicznym rozwojem sieci Biedronka na bieżąco poszukujemy i zatrudniamy pracowników korzystając z różnorodnych form komunikacji - informuje portal Wirtualnemedia.pl portal biuro prasowe Jeronimo Martins.
Akcję wspiera kampania outdoorowa z wykorzystaniem kilkudziesięciu nośników w takich lokalizacjach jak: Warszawa, Kraków, Częstochowa, Gorzów Wielkopolski, Mysłowice. Dodatkowo zaplanowano także publikacje w prasie oraz w internecie.
Według informacji biura prasowego Jeronimo Martins, liczba ofert pracy w Biedronce utrzymuje się na stabilnym poziomie.
Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Duda Polska. Zlecenie realizowane było bezpośrednio przez firmę AMS.
Dołącz do dyskusji: Biedronka reklamami szuka nowych pracowników, oferuje do 3 tys. zł brutto