T-Mobile Polska promuje ofertę familijną kampanią "W rodzinie im więcej, tym lepiej" (wideo)
Najnowsza kampania reklamowa T-Mobile Polska ma przypominać o specjalnej ofercie operatora dla rodzin. Przygotowały ją departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, Mindshare, Digitas Poland oraz VMLY&R.
W najnowszej kampanii reklamowej, która startuje 23 czerwca, operator przypomina o swojej ofercie dla rodzin. Składają się na nią m.in. nielimitowane rozmowy, SMS-y, MMS-y oraz paczki internetu mobilnego w abonamencie już od 25 zł miesięcznie za numer. Zniżki czekają również na osoby, które wybiorą ofertę dla duetów.
CZYTAJ TAKŻE: Orange Polska w lipcu uruchomi sieć 5G
Najnowsza kampania reklamowa T-Mobile będzie prowadzona w telewizji, internecie, social mediach oraz na billboardach i w punktach sprzedaży do połowy sierpnia.
CZYTAJ TAKŻE: 5G ruszyło w Plusie. Kto następny i z jakimi cenami?
Oferta dostępna jest również z smartfonami (cena abonamentu wynosi wówczas od 45 zł miesięcznie, w zależności od wybranego modelu), m.in. z Samsungiem Galaxy A41 z potrójnym aparatem, Oppo A31 z pojemną baterią i opcją Dual SIM, czy Xiaomi Redmi Note 9.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC - Grupa Publicis), a działania w internecie i mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
CZYTAJ TAKŻE: Play uruchamia sieć 5G na paśmie 2100 MHz w 33 miastach
W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 4,1 proc. do 1,557 mld zł oraz zysku EBITDA AL o 4 proc. do 414 mln zł. Na koniec marca operator miał 10,98 mln klientów: 7,53 mln abonentów i 3,45 mln klientów ofert prepaidowych.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile Polska promuje ofertę familijną kampanią "W rodzinie im więcej, tym lepiej" (wideo)