Nowa dyrektorka marketingu w Auchan
Aleksandra Sianecka objęła stanowisko dyrektorki marketingu, marki, konceptów handlowych i relacji z klientem w Auchan Polska. Będzie odpowiedzialna za kompleksowe zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową.
![Aleksandra Sianecka](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67a5f33ca713e_Aleksandra Sianecka_Auchan.png)
Aleksandra Sianecka będzie odpowiedzialna za opracowanie i wdrożenie strategii zwiększającej rozpoznawalność marki i lojalność klientów, strategii cenowej, budowanie wizerunku silnej marki nastawionej na satysfakcję klientów, implementację nowych rozwiązań wspierających rozwój relacji z klientami, definiowanie i wdrażanie różnorodnych koncepcji handlowych i strategii sprzedaży wieloformatowej będących odpowiedzią na oczekiwania klientów oraz trendy rynkowe.
Aleksandra Sianecka posiada wieloletnie doświadczenie w branży handlowej i marketingowej z którą związana jest od 1998 roku. Pełniła kluczowe funkcje w obszarze strategii marketingowych, zarządzania kampaniami wielokanałowymi oraz budowania relacji z klientami.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Jest absolwentką filologii polskiej i podyplomowych studiów dziennikarstwa i mediów na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Wychowania Fizycznego.
Firma Auchan Retail Polska jest właścicielem ponad 100 sklepów - hipermarketów i supermarketów Auchan i sklepu autonomicznego Auchan Go. Pod szyldem Auchan działają też sklepy franczyzowe. Firma posiada ponadto internetowy sklep z żywnością.
Dołącz do dyskusji: Nowa dyrektorka marketingu w Auchan