Bank Pekao ma nową strukturę marketingu
Bank Pekao SA przeorganizował marketing w swojej strukturze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na czele departamentu marketingu stanął Jorge Sanchez.
![Jorge Sanchez, fot. LinkedIn](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67aa4b3ba25ad_jorgesanchez.jpg)
Stanowisko dyrektora departamentu marketingu w Banku Pekao SA objął Jorge Sanchez, dotychczas pełniący funkcję dyrektora biura marketingu (był nim od pięciu lat), a związany z bankiem od ponad 20 lat.
Stanowisko to było nieobsadzone od maja 2024 roku, kiedy to z Bankiem Pekao Sa pożegnała się pełniąca tę funkcję Marta Szygenda.
Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl, awans Jorge Sancheza jest efektem zmian wprowadzonych w strukturze marketingu Banku Pekao SA. Struktura ta została spłaszczona. Dotychczas w departamencie marketingu funkcjonowały 4 biura. Teraz są tylko dwa.
Na czele biura komunikacji marketingowej stanął Artur Brudnicki, dotychczasowy dyrektor biura marketingu cyfrowego (w banku pracuje od 2018 roku).
Z kolei biurem sponsoringu, eventów i wizerunku kieruje Mikołaj Beda, który w z Bankiem Pekao SA związany jest od połowy 2024 roku. Dotychczas był dyrektorem ds. zarządzania wizerunkiem, kierownikiem biura strategii marki i wizerunku.
Dołącz do dyskusji: Bank Pekao ma nową strukturę marketingu