SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bank Pekao ma nową strukturę marketingu

Bank Pekao SA przeorganizował marketing w swojej strukturze - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Na czele departamentu marketingu stanął Jorge Sanchez. 

Jorge Sanchez, fot. LinkedIn Jorge Sanchez, fot. LinkedIn

Stanowisko dyrektora departamentu marketingu w Banku Pekao SA objął Jorge Sanchez, dotychczas pełniący funkcję dyrektora biura marketingu (był nim od pięciu lat), a związany z bankiem od ponad 20 lat. 

Stanowisko to było nieobsadzone od maja 2024 roku, kiedy to z Bankiem Pekao Sa pożegnała się pełniąca tę funkcję Marta Szygenda. 

Jak ustaliły Wirtualnemedia.pl, awans Jorge Sancheza jest efektem zmian wprowadzonych w strukturze marketingu Banku Pekao SA. Struktura ta została spłaszczona. Dotychczas w departamencie marketingu funkcjonowały 4 biura. Teraz są tylko dwa. 

Na czele biura komunikacji marketingowej stanął Artur Brudnicki, dotychczasowy dyrektor biura marketingu cyfrowego (w banku pracuje od 2018 roku). 

Z kolei biurem sponsoringu, eventów i wizerunku kieruje Mikołaj Beda, który w z Bankiem Pekao SA związany jest od połowy 2024 roku. Dotychczas był dyrektorem ds. zarządzania wizerunkiem, kierownikiem biura strategii marki i wizerunku. 

Dołącz do dyskusji: Bank Pekao ma nową strukturę marketingu

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl