T-Mobile chce zarabiać na reklamie outdoorowej. Przejmuje dostawcę technologii
Amerykański T-Mobile uzgodnił kupno za ok. 600 mln dolarów firmy Vistar Media, oferującej rozwiązania technologiczne do cyfrowej reklamy zewnętrznej.
- Połączenie eksperckiej wiedzy i klientocentrycznego nastawienia T-Mobile, jednego z reklamodawców o największej skali w kraju, z wiodącą technologią outdoorową Vistar Media oznacza, że marketerzy będą mogli łatwo emitować swoje reklamy tam, gdzie wiedzą, że są ich odbiorcy - komentuje JP Colaco, chief T-Ads officer w T-Mobile.
Do Vistar Media należy platforma z narzędziami do sprzedaży i zarządzania kampaniami reklamowymi na ponad 1,1 mln ekranów w całych Stanach Zjednoczonych.
Przejęcie firmy przez T-Mobile ma zostać sfinalizowane w bieżącym kwartale. Transakcja będzie mieć charakter gotówkowy.
Ile zarabia T-Mobile w USA
Amerykański T-Mobile w pierwszych trzech kwartałach 2024 roku wypracował wzrost przychodów rok do roku o 4,3 proc. do 49,25 mld dolarów. Skorygowany zysk EBITDA telekomu zwiększył się z 22,2 do 23,95 mld dolarów, a zysk netto – z 6,3 do 8,36 mld.
Na koniec września zadłużenie netto firmy wynosiło 72,6 mld dolarów, a jego stosunek do skorygowanego zysku EBITDA z minionych czterech kwartałów - 2,3 (wobec 2,6 rok wcześniej).
Telekom obsługiwał 127,49 mln klientów, o prawie 10 mln więcej niż rok wcześniej (117,91 mln).
Dołącz do dyskusji: T-Mobile chce zarabiać na reklamie outdoorowej. Przejmuje dostawcę technologii