T-Mobile reklamuje 5G (wideo)
W nowej kampanii reklamowej T-Mobile promuje sieć piątej generacji 5G oraz ofertę gigabajtów internetu, rozmów i SMS-ów bez limitu. Działania przygotowały departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa, Mindshare, Digitas Poland oraz VMLY&R.
W ubiegłym tygodniu T-Mobile ruszył z ofertą usługi w standardzie 5G z wykorzystaniem częstotliwości 2100 MHz. Do końca czerwca w zasięgu sieci znajdzie się 6 mln osób.
CZYTAJ TAKŻE: Orange Polska w lipcu uruchomi sieć 5G
Z sieci 5G w T-Mobile Polska będą mogli korzystać użytkownicy z Warszawy i okolic, Łodzi, Krakowa, Poznania, Wrocławia, Płocka, Opola, Częstochowy, Rzeszowa, Bielsko-Białej, Kielc oraz Górnośląskiego Okręgu Przemysłowego.
Sieć 5G dla klientów indywidualnych w T-Mobile jest obecnie całkowicie bezpłatna. Aby się do niej przyłączyć, wystarczy być w jej zasięgu oraz posiadać dowolny z oferowanych od września 2019 roku planów taryfowych i urządzenie działające w technologii piątej generacji z wykorzystaniem częstotliwości 2100 MHz.
T-Mobile z kampanią reklamową o 5G
W najnowszym spocie operator porównuje doświadczenie korzystania z 5G do jazdy autem z zawrotną prędkością na torze wyścigowym, na którym prowadzący nie musi oglądać się na żadne ograniczenia. Po drodze na kierującego czekają nielimitowane korzyści: rozmowy, SMS-y oraz gigabajty.
W kampanii T-Mobile zachęca do skorzystania z dwóch smartfonów, które pozwolą korzystać z 5G: LG V60 Thinq 5G oraz Xiaomi MI 10 5G.
CZYTAJ TAKŻE: 5G ruszyło w Plusie. Kto następny i z jakimi cenami?
Akcja reklamowa będzie prowadzona w telewizji, internecie, social mediach oraz w punktach sprzedaży od 16 czerwca do połowy sierpnia.
Kampanię przygotował departament zarządzania marką T-Mobile wraz z agencją DDB Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Mindshare. Materiały BTL opracowała agencja Digitas Poland (ARC - Grupa Publicis), a działania w mediach społecznościowych poprowadzi VMLY&R.
CZYTAJ TAKŻE: Play uruchamia sieć 5G na paśmie 2100 MHz w 33 miastach
W pierwszym kwartale br. T-Mobile Polska osiągnął wzrost przychodów o 4,1 proc. do 1,557 mld zł oraz zysku EBITDA AL o 4 proc. do 414 mln zł. Na koniec marca operator miał 10,98 mln klientów: 7,53 mln abonentów i 3,45 mln klientów ofert prepaidowych.
Dołącz do dyskusji: T-Mobile reklamuje 5G (wideo)
a 5g nie ma
chyba nie wszystkie tel obecnie obsługują sieć 5g, jakiś czas temu coś takiego czytałem