OMD przechodzi globalny rebranding, agencja ma nowe pozycjonowanie
Sieć agencji mediowych OMD Worldwide, należąca do Omnicom Media Group wprowadza nowe, globalne pozycjonowanie marki, w którym podkreśla swoją wizję, ekspertyzę, zaplecze technologiczne oraz skalę operacyjną, dzięki którym pomaga markom zwiększać sprzedaż oraz zdobywać udziały rynkowe w coraz bardziej dynamicznym środowisku biznesowym i konsumenckim.

Hasłem “We Create What’s Next” OMD deklaruje gotowość do wyznaczania kierunków w świecie mediów, dzięki identyfikowaniu i wykorzystywaniu zmian w sposobach, w jakich konsumenci odkrywają, angażują się, dokonują transakcji i budują relacje z markami. W erze dynamicznego rozwoju retail mediów, connected TV, ekosystemów twórców i influencerów oraz nowych punktów styku, takich jak Generative AI Search, umiejętność ta jest kluczowa.
Pozycjonowanie marki wspiera odświeżona identyfikacja wizualna - obejmująca między innymi unowocześnioną wersję klasycznego, czerwonego logo OMD - która została zaprezentowana 5 lutego br., podczas globalnego spotkania, transmitowanego na żywo dla 14 000 pracowników OMD w ponad 100 krajach.
Podczas wydarzenia, George Manas, CEO OMD Worldwide, podsumował także wyniki biznesowe OMD za 2024 rok, w trakcie którego agencja pozyskała nowych klientów o łącznej wartości 1,8 miliarda dolarów (po uwzględnieniu wygranych, strat i retencji).
- Niezależnie od rynku, w którym działamy, OMD mówi jednym głosem. Mamy wspólne ambicje, wartości i cel: napędzać wzrost marek poprzez innowacyjne podejście do mediów. W OMD Poland wierzymy, że to możliwe tylko wtedy, gdy każdy z nas robi krok więcej – dla klientów, partnerów i siebie nawzajem. Sposób, w jaki przeprowadzony został launch rebrandingu OMD, wspólna praca 60 ambasadorów marki z całego świata, to najlepszy dowód na to, że nie działamy w oderwaniu, a jako jedna, globalna siła – mówi Jakub Bierzyński, CEO OMD Poland.
Zobacz też: Megafuzja - Omnicom przejmie konkurenta
W opublikowanej w listopadzie 2024 r. edycji Network Diagnostics Report firmy RECMA OMD po raz ósmy z rzędu została uznana za najlepiej działającą globalną sieć mediową, a według raportu Global & Regional Billings Projected 2024 firmy COMvergence (grudzień 2024), OMD Worldwide jest numerem 1 na świecie pod względem wydatków mediowych, osiągając 25,9 miliarda dolarów globalnego bilansu (+8 proc. r/r). Oznacza to zarówno najwyższe tempo wzrostu wśród pięciu największych sieci agencji, jak i największy przyrost wartości budżetów mediowych – w ciągu 12 miesięcy OMD zwiększyło swoje billingi o 1,9 mld dolarów.
Dołącz do dyskusji: OMD przechodzi globalny rebranding, agencja ma nowe pozycjonowanie