oS3 i One House reklamują Urlop.pl
Agencje oS3 i One House, wchodzące w skład Grupy One House, realizują pierwszą ogólnopolską kampanię dla marki Urlop.pl pod hasłem „Urlop pełen pasji!”.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67a61cf4ae3a0_urloppl.png)
Realizowana kampania to debiut marki w mediach masowych, który nastąpił po rebrandingu i zmianie nazwy z Fostertravel.pl na Urlop.pl w listopadzie 2024 roku. Jej głównym celem jest budowanie świadomości marki oraz wyróżnienie kluczowych atutów oferty.
Agencja oS3 jest odpowiedzialna za opracowanie kreacji i produkcję 8-sekundowych spotów telewizyjnych, które stanowią centralny punkt strategii komunikacyjnej marki.
Kampania integruje działania w telewizji z zaawansowanymi formatami digitalowymi, takimi jak Performance Max, Google Display Network, Meta Ads, YouTube oraz Display & Video 360.
Za planowanie i zakup kampanii mediowej w telewizji i kanałach digitalowych, a także za produkcję materiałów do kampanii digital, odpowiada agencja mediowa One House.
Dołącz do dyskusji: oS3 i One House reklamują Urlop.pl