Salestube wzmacnia dział data analytics & engineering
Do zespołu Data Analytics & Engineering (DAE) spółki Salestube (GroupOne) dołączyło pięciu nowych ekspertów, którzy wniosą do działu kluczowe kompetencje w obszarach analizy danych i zarządzania projektami. Zmiany te są odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie klientów na zaawansowane rozwiązania w obszarze danych i sztucznej inteligencji.
![Nowe osoby w Salestube](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67aa7cd8ae155_salestubenoweosoby.jpg)
Zespół Data Analytics & Engineering w Salestube, kierowany przez Mateusza Tracza, tworzy rozwiązania technologiczne, które pomagają klientom efektywnie wykorzystywać dane w biznesie. Zespół buduje systemy przetwarzania i analizy danych, w tym zaawansowane platformy takie jak Customer Data Platform.
Zespół ten wzmocniło pięć nowych osób. Jakub Szczygieł objął stanowisko data insights managera i pokieruje zespołem, który będzie odpowiadał za dwa kluczowe obszary. Pierwszym jest rozwój produktów wykorzystujących sztuczną inteligencję - zarówno jako rozwiązań oferowanych klientom, jak i narzędzi usprawniających wewnętrzne procesy Salestube. Drugim jest rozwijanie zespołu łączącego kompetencje techniczne z podejściem skoncentrowanym na potrzebach klientów biznesowych. Pod jego kierownictwem będą tworzone i wdrażane rozwiązania pomagające klientom w skutecznym wykorzystaniu danych i nowych technologii.
Do grupy ekspertów z zakresu analityki danych dołączyło trzech specjalistów. Artem Mints, z 7-letnim doświadczeniem w analityce internetowej specjalizuje się w implementacji narzędzi do śledzenia zachowań użytkowników (GTM i GA) oraz tworzeniu przejrzystych dashboardów obrazujących kluczowe dla biznesu wskaźniki.
Paweł Świerczewski łączy wiedzę z zakresu analizy danych oraz SEO i wzmocni Salestube w tworzeniu kompleksowych analiz wspierających optymalizację działań marketingowych. Michał Trawczyński, jako junior web & app analityk, połączy swoją wiedzę z zakresu IT i marketingu w celu automatyzacji i tworzenia innowacyjnych rozwiązań analitycznych.
Koordynacją rosnącego portfolio projektów zajmuje się grono technical project managerów, do którego należy Wiktoria Kozłowska, a które dodatkowo wzmocnione zostało przez Krzysztofa Ptaka. Doświadczenie Krzysztofa w zarządzaniu projektami zgodnie z metodykami PRINCE2 i Agile zapewni skuteczną realizację złożonych inicjatyw technologicznych oraz efektywną współpracę między zespołami.
– Rozszerzenie zespołu Data Analytics & Engineering to naturalny krok w odpowiedzi na rosnące potrzeby naszych klientów w obszarze zaawansowanej analityki. Z satysfakcją obserwujemy, jak firmy coraz bardziej świadomie podchodzą do wykorzystania danych w podejmowaniu decyzji biznesowych. Wzmocnienie Salestube o nowych managerów i ekspertów pozwoli nam jeszcze lepiej wspierać klientów w realizacji ich celów, dostarczając rozwiązania na najwyższym poziomie technologicznym – mówi Mateusz Tracz, director of data analytics & engineering w Salestube.
Dołącz do dyskusji: Salestube wzmacnia dział data analytics & engineering