SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Dawid Podsiadło będzie reklamował T-Mobile? Mamy oświadczenie sieci

Firma telekomunikacyjna T-Mobile Polska kończy współpracę z agencją reklamową PZL, a rozszerza - z agencją VML, z którą pracuje nad nowym pozycjonowaniem marki. Telekom w oświadczeniu przesłanym Wirtualnemedia.pl zaprzeczył jednak doniesieniom, że jego ambasadorem zostanie Dawid Podsiadło. 

Dawid Podsiadło (screen: YouTube/Dawid Podsiadło)Dawid Podsiadło (screen: YouTube/Dawid Podsiadło)

Pod koniec 2022 roku T-Mobile zdecydował się - w efekcie rozstrzygniętego przetargu - na rozpoczęcie współpracy z agencją reklamową PZL, kończąc tym samym dotychczasową współpracę z agencją DDB Warszawa (trwającą 4 lata). 

“Ostatnie dwa lata to czas intensywnej pracy nad wzmocnieniem marki i budowaniem komunikacji opartej na najlepszych doświadczeniach klientów. Dziękujemy agencji PZL za kreatywne wsparcie i wkład w rozwój marki T-Mobile” - poinformowano w nadesłanym do redakcji Wirtualnemedia.pl oświadczeniu. 

Rok 2025 będzie dla nas nowym rozdziałem. W trosce o spójność działań, rozszerzamy współpracę z agencją VML, która przejmie odpowiedzialność również za obszar ATL, integrując strategię komunikacyjną we wszystkich kanałach” - podkreśla dalej T-Mobile. VML zajmowała się dotychczas obsługą telekomu w social mediach. “Witamy VML w rozszerzonej roli. Wierzymy, że współpraca umocni pozycję marki T-Mobile na rynku” - czytamy. 

Do końca stycznia projekty ATL będą realizowane z PZL, a od lutego, wraz z VML, T-Mobile przedstawi nowe podejście do pozycjonowania marki. Szczegółów na obecnym etapie nie zdradza. 

Zobacz też: PZL urosła na T-Mobile

Jednocześnie biuro prasowe T-Mobile - w odpowiedzi na pytania Wirtualnemedia.pl - zaprzecza informacjom serwisu Press o tym, jakoby marka miała nawiązać współpracę z Dawidem Podsiadło

- Informujemy, że nie jesteśmy jego inicjatorem ani organizatorem [festiwalu - przyp. red.]. Jesteśmy bardzo ciekawi jego nowego projektu i autorskiego festiwalu. Byłoby super, gdyby zaprosił do niego naszą markę jako jednego z partnerów. Ale tymczasem - nie mamy tu żadnych informacji - zaznacza T-Mobile.

Dawid Podsiadło od ponad sześciu lat jest ambasadorem reklamowym banku Credit Agricole. W ostatnich reklamach wspólnie z nim wystąpiły inne znane osoby, m.in. Robert Makłowicz i Wojciech Mann.

Dołącz do dyskusji: Dawid Podsiadło będzie reklamował T-Mobile? Mamy oświadczenie sieci

38 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Secret Life Cafe
To oczywiste, że nie są organizatorem ani inicjatorem, bo te rolę spełnia Maciej Woć i jego spółki. Ale oczywiście w lutym okaże się, że T-Mobile jest zaszczycone, bo jednak zostało zaproszone na festiwal Dawida jako partner.
odpowiedź
User
Romek
Dlaczego w tytule newsa jest pytanie, skoro sieć zaprzeczyła?
odpowiedź
User
Iiiiiii
T mobile się zsiadło robiąc kampanię Podsiadło tego faceta jest przesyt
odpowiedź