SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Bosch i Finish we wspólnej kampanii o oszczędnym zmywaniu

Marki Bosch i Finish rozpoczynają kampanię promującą oszczędne zmywanie. W dedykowanym spocie reklamowym marki podkreślają, że mycie w zmywarce to oszczędność 80 litów wody w porównaniu z myciem ręcznym. Celem kampanii jest zachęcanie konsumentów do wyboru rozwiązań oszczędzających wodę, energię i czas.

Obie marki w najnowszej kampanii podkreślają zalety zmywarek. Dedykowany spot reklamowy, nawiązujący do kampanii #LikeABosch, prezentuje zmywarkę Bosch oraz kapsułkę do zmywarki Finish. Marki przekonują, że ten duet zapewnia perfekcyjne rezultaty mycia oraz oszczędność zasobów.

– W sprzętach gospodarstwa domowego istnieje olbrzymi potencjał oszczędności. Bosch od lat współpracuje z Finish, wspólnie edukując konsumentów w zakresie zalet zmywania w zmywarce. To znakomita recepta na oszczędność milionów litrów wody – mówi Zbigniew Danilewski, cross brand journey manager marki Bosch.

Działania reklamowe obejmują telewizję, internet oraz punkty sprzedaży.

Kampania promuje akcję konsumencką na wybrane modele zmywarek. Kupując zmywarkę marki Bosch objętą promocją, można otrzymać do 700 zł zwrotu na konto. Zwrot na konto można powiększyć o 100 zł, decydując się na zakup urządzenia z technologią ActiveWater Eco.

Dołącz do dyskusji: Bosch i Finish we wspólnej kampanii o oszczędnym zmywaniu

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
dwir
Popracujcie nad jakością tych swoich wyrobów, aby dożyły chociaż do końca gwarancji
1 0
odpowiedź