SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Ruszyła największa w historii kampania marki Sudocrem

Firma farmaceutyczna Teva ruszyła z największą w historii kampanią reklamową marki Sudocrem, w której podkreśla, że produkt jest dla wszystkich, nie tylko dla dzieci. Dodatkowo, Polska jest też pierwszym rynkiem, w którym firma zdecydowała się na obecność marki na imprezach sportowych.

Największa w historii kampania SudocremuNajwiększa w historii kampania Sudocremu

Sudocrem Expert to produkt z ponad 90-letnią tradycją, znany ze swoich właściwości wspomagających leczenie skóry. Może być stosowany na otarcia, obrzeża ran, czyli znacznie szerzej niż przy powszechnie kojarzącym się z Sudocremem pieluszkowym odparzeniu skóry.

W Wielkiej Brytanii Sudocrem jest w każdej apteczce i niemal w każdej torebce. Cieszymy się, że w Polsce również zyskuje na popularności – i to nie tylko wśród rodziców niemowląt i dzieci, ale także wśród seniorów, sportowców, podróżników oraz innych aktywnych osób, którzy stosują go leczniczo lub profilaktycznie na konkretne problemy skórne – mówi Piotr Lewczuk, kierownik grupy marek OTC w firmie Teva Pharmaceuticals Polska. – W największej dotychczas kampanii marki pod hasłem „Sudocrem nie tylko dla dzieci, dla każdego!” przypominamy konsumentom o szerokim spektrum zastosowań produktu, który od lat wspiera zdrowie skóry całej rodziny.

Kampania Sudocremu obejmuje obecnie reklamy typu display na portalach szerokozasięgowych i w aplikacjach, a także spoty emitowane na platformie YouTube, w kanałach VOD i na platformach społecznościowych. Po raz pierwszy w historii do promocji Sudocremu wykorzystano TikToka, dostosowując treści do specyfiki tej platformy - Polska jest pierwszym rynkiem, który postawił na takie rozwiązanie. Dodatkowo, częścią kampanii będą działania z zakresu e-mail marketingu i współpraca z influencerami.

Wsparciem dla kampanii, również zaplanowanym po raz pierwszy w ramach ogólnoświatowych działań promocyjnych Tevy, będzie obecność Sudocremu podczas sportowych wydarzeń odbywających się w 2025 r. w całej Polsce. Już w poprzednim roku marka wsparła m.in. Bieg Niepodległości zorganizowany w Warszawie.

Twórcą globalnej kampanii „Sudocrem – Not only for babies” jest Havas, a adaptację na rynek polski – z hasłem „Sudocrem nie tylko dla dzieci, dla każdego!” przygotowała agencja They Digital. 

 

Dołącz do dyskusji: Ruszyła największa w historii kampania marki Sudocrem

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl