Vinted nie tylko do odzieży. Nowe hasło i reklamy
Platforma Vinted zmienia pozycjonowanie: chce służyć do handlu nie tylko używaną odzieżą, lecz także produktami z innych kategorii. Jej nowa odsłona jest reklamowana pod hasłem „I znowu Nowe”.

Wywodzące się z Litwy Vinted umożliwia użytkownikom sprzedawanie i kupowanie używanych ubrań i artykułów lifestyle'owych od siebie nawzajem. Nowa identyfikacja wizualna platformy ma na podkreślać głębszą więź z ludźmi, celebrowanie ich roli w tej zmianie i wzmacnianie poczucia osiągnięcia celu, które pojawia się wraz z wyborem rzeczy z drugiej ręki.
Kampania reklamowa pod hasłem „I znowu Nowe” nawiązuje do krótkich historii różnych osób, które korzystają z Vinted, żeby zarabiać, oszczędzać i czerpać radość.
– Najlepsze pomysły są proste, autentyczne i inspirujące. Dzięki „I Znowu Nowe” rzucamy światło na doświadczenia naszych członków i zamieniamy je w historie. „I Znowu Nowe” mówi o odnawialnej radości, potencjale i wartości. To koncepcja przepełniona nadzieją, która będzie kształtować kreatywną podróż naszej marki przez wiele lat – komentuje Emma Sullivan, dyrektor kreatywna w Vinted.
Kampania będzie emitowana w telewizji oraz w różnych kanałach online i mediach społecznościowych w kilku europejskich krajach. W lutym rozpocznie się w Wielkiej Brytanii i Francji, a w kolejnych miesiącach w Hiszpanii, we Włoszech i w Polsce.
Dołącz do dyskusji: Vinted nie tylko do odzieży. Nowe hasło i reklamy