Sigma Bis, Arena Media i Value Media wśród walczących o obsługę Enei
Do przetargu na obsługę mediową spółki Enea SA zgłosiło się dziewięć agencji. Wśród nich są m.in. Sigma Bis (należy do PZU i Orlenu), Arena Media (Havas Media Group) czy Value Media (GroupOne).
Przetarg dotyczy świadczenia kompleksowej obsługi w zakresie planowania, zakupu czasu antenowego i powierzchni w mediach (telewizja, prasa, radio, outdoor, internet, kino, inne) oraz wsparcia spółki Enea SA w efektywnej realizacji kampanii reklamowych, PR i innych działań w mediach.
Zgłosiło się do niego 9 agencji: Euvic Media, Arena Media (Havas Media Group), Media Group, Media Concept, Carat (dentsu Polska), Value Media (GroupOne), Sigma Bis, Mastermind Media, K+Digital.
Enea zamierza wybrać 2 agencje mediowe, które będą odpowiadać m.in. za przygotowywanie media Planów, weryfikację zamieszczenia reklam i materiałów w mediach, egzekwowanie od właścicieli/ dysponentów/ dostawców mediów realizacji zawartych umów dotyczących zakupu czasu i miejsca w mediach, świadczenie usług związanych z optymalizacją obsługiwanych kampanii, w szczególności poprzez analizę bieżącej konsumpcji mediów oraz realizacji zakładanych celów (siły kampanii), bieżącą koordynację i kontrolę wszystkich pozostałych działań związanych z realizacją kampanii.
Jedynym wyborem zwycięzców w przetargu jest cena.
Z wybranymi agencjami Enea zawrze tzw. umowy ramowe. Będzie z nimi współpracować przez 2 lata od momentu podpisania umów. Budżet, jaki przeznaczy to 22,8 mln zł.
Dołącz do dyskusji: Sigma Bis, Arena Media i Value Media wśród walczących o obsługę Enei