Potrzebna agencja do obsługi kampanii rządowych w social mediach. Budżet to ponad 1,2 mln zł
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów rozpoczęła przetarg na zakup reklam w mediach społecznościowych na potrzeby kampanii przez nią realizowanych - wynika z informacji portalu Wirtualnemedia.pl. Budżet na te działania wynosi 1,23 mln zł.

Celem zaplanowanych przez kancelarię premiera kampanii będzie informowanie o działaniach rządu, programach rządowych, zmianach przepisów prawnych oraz prezentacji zmian i rozwiązań dla poszczególnych grup społecznych i beneficjentów tych programów.
Działania te mają być realizowane m.in. na Facebooku, platformie X, Instagramie, YouTube, LinkedIn, Pintereście, platformie Adform, Google Display Network. Każda kampania będzie prowadzona w mediach społecznościowych z wykorzystaniem profili KPRM.
Zaplanowano 6 kampanii o budżetach: 10 tys. zł, 50 tys. zł, 100 tys., zł, 200 tys. zł, 300 tys. zł i 500 tys. zł.
Z wybraną firmą KPRM będzie pracować przez rok. Budżet zaplanowanych działań wynosi 1,23 mln zł.
Zainteresowane oferty mogą składać oferty do 17 marca.
Dołącz do dyskusji: Potrzebna agencja do obsługi kampanii rządowych w social mediach. Budżet to ponad 1,2 mln zł