SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pięć ofert w przetargu mediowym NASK. Budżet to ponad 18 mln zł

Pięć ofert wpłynęło w odpowiedzi na przetarg Naukowej Sieci Akademickiej i Komputerowej (NASK) dotyczący obsługi mediowej kampanii społecznej na temat cyberbezpieczeństwa. 

Siedziba NASK Siedziba NASK

Oferty złożyły agencje: Five Media (zaproponowała kwotę 8,66 mln zł), Media Group (5,97 mln zł), Euvic Media (8,79 mln zł), Sigma Bis (6,67 mln zł) oraz konsorcjum agencji Mastermind Media i Havas Media (5,63 mln zł).

Przetarg NASK dotyczy przygotowania strategii mediowej oraz świadczenia kompleksowej obsługi w zakresie planowania oraz zakupu czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach na potrzeby emisji kampanii społecznej na temat cyberbezpieczeństwa”. 

Wybrana agencja mediowa zajmie się m.in. przygotowaniem strategii mediowej kampanii; opracowaniem media planów oraz zakupem czasu antenowego i powierzchni reklamowej w mediach, w tym rezerwacją powierzchni reklamowych i przekazywaniem plików emisyjnych do mediów. 

Budżet NASK na zaplanowane działania wynosi 18,33 mln zł (wraz z wynagrodzeniem agencji mediowej). Z tego orientacyjnie 6 mln zł (+/- 30 proc.) przeznaczy na działania w telewizji, 1,5 mln zł - w radiu, 750 tys. zł - w prasie, 2 mln zł - na reklamę zewnętrzną, 4 mln zł - na działania w internecie i 750 tys. zł - na inne działania niestandardowe.

Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na 15 miesięcy. Start kampanii zaplanowano na I kwartał 2025 roku. 

Dołącz do dyskusji: Pięć ofert w przetargu mediowym NASK. Budżet to ponad 18 mln zł

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl