BIDads ma nową szefową
Monika Sypczuk, ekspertka w obszarze zarządzania złożonymi procesami sprzedażowymi w segmencie B2B, objęła stanowisko prezeski zarządu (CEO) w firmie BIDads, specjalizującej się w body leasingu oraz wspieraniu projektów rekrutacyjnych pracodawców z branży digital marketingu.

Monika Sypczuk wnosi do firmy BIDads ponad 20-letnie doświadczenie w zarządzaniu złożonymi procesami sprzedażowymi w segmencie B2B. Pracowała w firmach technologicznych (IT, Telco) oraz realizowała projekty w branży e-commerce. Była również zaangażowana w rozwój startupu technologicznego, oferującego innowacyjne rozwiązania dla rynku mediów cyfrowych.
– W dobie rosnącego zapotrzebowania na wykwalifikowanych specjalistów firmy coraz częściej mierzą się z niedoborem talentów oraz potrzebą elastycznych form zatrudnienia. Odpowiedzią na te wyzwania w branży digital marketingu jest body leasing – model współpracy, który pozwala organizacjom szybko i skutecznie pozyskiwać ekspertów z takich dziedzin jak SEO, SEM, Paid Social, czy Programmatic. Firma BIDads pomaga firmom w pełni wykorzystać potencjał tego rozwiązania, zapewniając dostęp do najlepszych specjalistów oraz elastyczność w zarządzaniu zasobami ludzkimi. Moim celem jest dalsze umacnianie pozycji BIDads na rynku oraz budowanie trwałych, opartych na zaufaniu i otwartości relacji biznesowych w branży digital marketingu. Jestem przekonana, że moje doświadczenie pozwoli mi skutecznie rozwijać organizację i wspierać jej wzrost – mówi Monika Sypczuk, CEO BIDads.
Dołącz do dyskusji: BIDads ma nową szefową