Hand Made kolejny rok będzie pracować dla Aldi
Agencja reklamowa Hand Made wygrała przetarg i kolejny rok z rzędu będzie wspierać markę sklepów Aldi w wewnętrznych działaniach komunikacyjnych.

Hand Made od trzech lat odpowiada za obsługę contentową i wspiera działania komunikacyjne w aplikacji struktur wewnętrznych Aldi AtoM. Zadaniem agencji jest opracowanie koncepcji kreatywnej, tworzenie treści, moderacja oraz przygotowanie konkursów i akcji niestandardowych skierowanych do pracowników.
Dalsze plany współpracy zakładają odświeżenie dotychczasowej komunikacji, wdrożenie działań mających na celu zwiększenie liczby odbiorców oraz wprowadzenie dodatkowych aktywacji dla stałych użytkowników.
-- Wewnętrzna platforma komunikacji to rzadkość wśród polskich firm - cieszymy się, że możemy ją współtworzyć razem z Aldi. Przygotowywanie contentu do aplikacji to świetna zabawa! Pracę uprzyjemniają nam brand heroes, Aldik i Aldona, więc bardzo się cieszymy, że wciąż będziemy działać z nimi ramię w ramię. Pracownicy Aldi obecni w aplikacji są bardzo aktywni i kreatywni: obserwowanie tego, ile radości dają im nasze kreacje, jest bardzo satysfakcjonujące – mówi Agnieszka Rączka, copywriter w Hand Made.
Podstawowym celem narzędzia jest transparentna, otwarta i rzetelna, codzienna komunikacja z pracownikami. Aplikacja stwarza przestrzeń do szybkiego dzielenia się informacjami, które docierają natychmiast do wszystkich pracowników.
Firmy nie podają, na jak długo zawarły nową umowę o współpracy.
Dołącz do dyskusji: Hand Made kolejny rok będzie pracować dla Aldi