Mini-serial w social mediach promuje kolekcję marki House
"Never leave the House" to hasło kampanii promującej kolekcję SS19 odzieżowej marki House (należącej do LPP). Głównym elementem promocji jest mini-serial, przygotowany do odtwarzania na smartfonach.
Najnowsza kampania House powstała w formie mini-serialu, który obejrzeć będzie można na kanałach social media marki (YouTube, Facebook).
- Pewnej dziewczynie ginie pies, gdzie indziej pojawia się grupa obcych, a w lokalnym beach barze koktajle podaje niepokojąco charczący koleś. Nic nie wskazuje na to, że powodem tych wszystkich tajemniczych zjawisk są… ciuchy - czytamy w opisie fabuły. Kluczem do rozwiązania wszystkich zagadek jest tytuł "Never leave the House".
Za reżyserię materiałów wideo odpowiada Krzysztof Grajper, który po raz drugi podjął współpracę z marką. Odcinki promowane są plakatami w stylu retro, do których zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.
Kolekcja House SS19
Akcja digitalowa promuje najnowszą kolekcję marki House, SS19. Inspiracje czerpane są w niej z różnych okresów, estetyk i stron świata. Hitami są jaskrawe kolory, ramoneski, powracający do łask sztruks. Casualowe stylizacje bazują na stonowanych barwach - bordo, granatach, beżach i melanżowej szarości.
W kolekcji odnaleźć można wiele inspiracji zaczerpniętych ze stylu lat osiemdziesiątych i dziewięćdziesiątych, m. in. bluzy z graficznymi nadrukami, multikolorowe bluzki, koszule z dwurzędowym zapięciem i duży wybór szerokich spodni. Z mody nie wychodzą t-shirty z mocnymi hasłami (a także gwiazdami, takimi jak: Freddie Mecrury, Whitney Houston, czy Dua Lipa) i długie, plisowane spódnice. Nowością są góry i doły w geometryczne mikro-wzory, przywodzące na myśl estetykę lat ’60 i ’70 oraz workwearowy denim dla pań.
Dołącz do dyskusji: Mini-serial w social mediach promuje kolekcję marki House