SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

wPolsce24 ma więcej reklam, ale mniej aktywnych marek. Najwięcej spotów od Kauflandu

W styczniu br. w telewizji wPolsce24 (Fratria) było więcej spotów niż rok temu, ale mniej aktywnych reklamowo marek. Większość brandów reklamujących się na jej antenie to farmaceutyki, zaś wśród najmocniej reklamowanych marek są: Kaufland, Magne B6, Mucosolvan i ING Bank Śląski – wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. 

Z danych Nielsen Audience Measurement Polska, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w styczniu br. na antenie telewizji wPolsce24 pokazano 22 492 spoty. To 894 reklamy więcej niż w styczniu ub.r. (22 492) To również więcej niż w grudniu 2024 roku, kiedy wyemitowano 19 664 spoty. 

Teraz reklamowało się 221 marek – 35 mniej niż w styczniu 2024 roku, ale 23 więcej niż w grudniu ub.r. W styczniu liczba wygenerowanych GRP wyniosła 3 149,0, rok temu - 1 050,5, zaś w grudniu ub.r. – 2 603. 

Cennikowe wpływy reklamowe (netto, bez kilkudziesięcioprocentowych rabatów) wyniosły teraz 8,73 mln zł wobec 11,02 mln zł w grudniu i 5,8 mln zł w styczniu ub.r. 

Pamiętajmy, że po tym, jak stacja wPolsce24 rozpoczęła nadawanie naziemnie, pośredniczące w sprzedaży czasu reklamowego na jej antenie biuro reklamy Polsat Media podniosło ceny reklam. W 2023 roku najdroższy spot w wPolsce24 kosztował ok. 1 tys. zł, jesienią 2024 roku ceny dochodziły nawet do 2 tys. zł. Obecnie ceny są nieco niższe - maksymalna cena nie przekracza 1,4 tys. zł. 

Zobacz też: Republika kontra wPolsce24

Kaufland zdominował bloki reklamowe

Największym reklamodawcą kanału jest sieć sklepów Kaufland - wyemitowała w nim w styczniu ponad 1400 spotów. Wśród marek, których reklamy wyemitowano kilkaset razy w wPolsce24 są m.in. Essentiale (701), Magne B6 (600), Mucosolvan (563), ING Bank Śląski (587), No- Spa (511), Home.pl (470), Bravera (325), BIK (393), Leroy Merlin (356), Maglek (420), Hochland (336), Ford Mustang (482), Vitotal (387).

Z kolei wśród marek, które nie reklamowały się w wPolsce24 przed rokiem są m.in. Amica, bMW, durex, Provident, Revolut, Sephora, Tyskie, Obi, Carvertical, Coldrex, Desmoxan, Freestyle Libre, Gerber, Gueseppe, Kasa Stefczyka, piwo Łomża, Melatonina, Polfa Łódź, Pru, Regina.

Telewizja wPolsce24 zaczęła emisję na ósmym multipleksie naziemnej telewizji cyfrowej 2 września, na podstawie koncesji przyznanej w połowie czerwca przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji. Kanał jest dostępny także w wybranych sieciach kablowych i na platformie Polsat Box. Zastąpił tam Telewizję wPolsce.pl, uruchomioną przez Fratrię w połowie 2017 roku.

Dołącz do dyskusji: wPolsce24 ma więcej reklam, ale mniej aktywnych marek. Najwięcej spotów od Kauflandu

62 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
TS
Gratuluję pomysłu na Wiadomości o 19:30. Skromny budżet, ale za sprawą znanych prowadzących ogląda się to wszystko znacznie lepiej niż konkurencję robioną za ciężkie pieniądze podatnika.
44 41
odpowiedź
User
marek
kiedy analiza reklamodawcow dla tvp info, tvn24 i polsat news ?
35 15
odpowiedź
User
für Deutschland 🇩🇪
Jak widać, gdy przychodzi co do czego, to niemieckie pieniądze nie przeszkadzają prawicowym telewizjom (cała ta teatralna antyniemieckość pompowana w serwisach informacyjnych jest na pokaz).
41 37
odpowiedź