SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

LG pomniejsza znaczenie hasła 'Life's Good'

Ze względu na kryzys gospodarczy firma LG zdecydowała się na pomniejszenie znaczenia hasła 'Life's Good' w swojej najnowszej kampanii reklamowej.

Zamiast tego najnowsze reklamy LG będą się koncentrować na produktach ułatwiających ludziom życie - informuje serwis Brand Republic.

Andrew Warner, dyrektor ds. marketingu w firmie, stwierdził, że reklamy będą skupiać się na "pojęciach, do których ludzie mogą się odnieść", ponieważ "w tym momencie życie nie jest wcale takie dobre".

Najnowsza kampania LG będzie uwzględniać logo 3-D, reklamy w prasie i internecie oraz serię radiowych skeczy z udziałem duetu komików Adam & Joe.

źródło: Brand Republic

Dołącz do dyskusji: LG pomniejsza znaczenie hasła 'Life's Good'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl