Teads z reklamami na telewizorach LG także w Polsce
Platforma mediowa Teads poszerza partnerstwo z LG Ad Solutions o kraje Europy Środkowo-Wschodniej, m.in. Polskę.

Współpraca z Teads pozwala reklamodawcom na dostęp do natywnych formatów reklamowych CTV oferowanych przez LG Ad Solutions, takich jak ekran główny LG, a także dotarcie do odpowiedniej grupy odbiorców przy wysokiej widoczności i poziomie uwagi. Teads odpowiada za rozwiązania kreatywne oraz kompleksowe narzędzia pomiarowe.
– Łącząc technologię LG Ad Solutions z doświadczeniem Teads w zakresie oferty omnichannel, ta współpraca umożliwia reklamodawcom osiąganie niezrównanego zasięgu i precyzyjnego targetowania, dzięki naszym rozwiązaniom reklamowym typu direct-to-glass – opisuje Ed Wale, wiceprezes ds. międzynarodowych w LG Ad Solutions.
– W miarę jak telewizory smart stają się fundamentem większości gospodarstw domowych na całym świecie, rozszerzenie naszej współpracy z Teads na Europę Środkowo-Wschodnią zapewnia, że nadal będziemy dostarczać wyjątkowe możliwości reklamowe dla reklamodawców na naszych kluczowych rynkach – dodaje.
Współpraca została poszerzona o Polskę, Rumunię, Czechy, Słowację, Węgry, Chorwację, Słowenię, Serbię i Bułgarię.
– Ta ekspansja daje reklamodawcom wyjątkowy dostęp do zasobów premium CTV oraz zaawansowanych możliwości targetowania, umożliwiając im dotarcie do odbiorców w sposób znaczący i efektywny – podkreśla Mihai Bostinaru, dyrektor generalny Teads w Europie Środkowo-Wschodniej.