Szkolny sen w kampanii kolekcji House inspirowanej Harrym Potterem (wideo)
Startuje kampania reklamująca szkolną kolekcję odzieży House (produkowanej przez LPP), inspirowana książkami i filmami o Harrym Potterze. Akcję, obejmującą internet, producent przygotował i realizuje we własnym zakresie.
Nowa kolekcja odzieży House obejmuje szeroki asortyment kurtek-bejsbolówek (zarówno w wydaniu damskim i męskim), koszulek z college’owymi nadrukami, kardiganów, bomberek i płaszczy. Wśród wzorów przeważa krata w różnych odsłonach, natomiast wśród kolorów - ciemna zieleń, bordo oraz beże i kremy. Dodatkowo w kolekcji są bluzy z herbami domów, szaliki, skarpety, a także piżamy i plecaki z elementami nawiązującymi do świata książek i filmów o Harrym Potterze.
W kampanii występuje troje nastoletnich modeli: Aleksandra i Weronika Kaźmierczak oraz Marcin Setlak. Reklamy z ich udziałem nakręcono w zabytkowych krakowskich budynkach Akademii Sztuk Pięknych oraz w Polskiej Akademii Umiejętności
Akcja reklamowa jest prowadzona w internecie, obejmuje m.in. serwis marki House oraz jej profile na Facebooku, Instagramie i YouTubie. Potrwa do 15 sierpnia.
Za przygotowanie i realizację kampanii we własnym zakresie odpowiada LPP. Fotografie wykonała Helena Bromboszcz.
Dołącz do dyskusji: Szkolny sen w kampanii kolekcji House inspirowanej Harrym Potterem (wideo)