SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Seria awansów w Tigers i Automation House

XXII Ventures, holding technologiczny skupiający m.in. agencję digitalową Tigers oraz Automation House, ogłasza serię awansów wzmacniających strukturę zarządzania projektami klienckimi.
 

W agencji Tigers powołano trzech managerów, którzy pokierują dedykowanymi zespołami Customer Success: Martyna Celuch jako senior customer success manager pokieruje zespołem dedykowanym dla segmentu lifestyle i beauty; Iga Wasilewska obejmuje stanowsiko customer success manager i poprowadzi zespół specjalizujący się w obsłudze sektora healthcare i technologii; Kamil Obidziński jako ecommerce manager będzie odpowiedzialny za rozwój projektów e-commerce.

W Automation House rolę customer success manager objęła Aga Bińkowska, która pokieruje zespołem technologicznym specjalizującym się w automatyzacji, sztucznej inteligencji i wdrożeniach ClickUp.

W ramach nowej struktury wyznaczono account managerów odpowiedzialnych za rozwój współpracy z klientami w poszczególnych sektorach. 

W Tigers role te objęli: Oliwia Jasińska - odpowiedzialna za projekty w sektorze healthcare, Bartek Buczkowski - dedykowany do obsługi klientów z segmentu B2B i technologii oraz Jan Ciechulski - prowadzący projekty w segmencie home & lifestyle. 

Marta Durmowicz i Kacper Górniak są dedykowani do obsługi klientów strategicznych, a skład account managerów na początku roku uzupełnili Maciej Polkowski i Yanina Artsiukh. 

W Automation House funkcje account managerów objęli Wojciech Burczyk (Automtions&AI) i Olaf Jasiniak (AION). 

Dołącz do dyskusji: Seria awansów w Tigers i Automation House

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl