Seria awansów w Tigers i Automation House
XXII Ventures, holding technologiczny skupiający m.in. agencję digitalową Tigers oraz Automation House, ogłasza serię awansów wzmacniających strukturę zarządzania projektami klienckimi.
W agencji Tigers powołano trzech managerów, którzy pokierują dedykowanymi zespołami Customer Success: Martyna Celuch jako senior customer success manager pokieruje zespołem dedykowanym dla segmentu lifestyle i beauty; Iga Wasilewska obejmuje stanowsiko customer success manager i poprowadzi zespół specjalizujący się w obsłudze sektora healthcare i technologii; Kamil Obidziński jako ecommerce manager będzie odpowiedzialny za rozwój projektów e-commerce.
W Automation House rolę customer success manager objęła Aga Bińkowska, która pokieruje zespołem technologicznym specjalizującym się w automatyzacji, sztucznej inteligencji i wdrożeniach ClickUp.
W ramach nowej struktury wyznaczono account managerów odpowiedzialnych za rozwój współpracy z klientami w poszczególnych sektorach.
W Tigers role te objęli: Oliwia Jasińska - odpowiedzialna za projekty w sektorze healthcare, Bartek Buczkowski - dedykowany do obsługi klientów z segmentu B2B i technologii oraz Jan Ciechulski - prowadzący projekty w segmencie home & lifestyle.
Marta Durmowicz i Kacper Górniak są dedykowani do obsługi klientów strategicznych, a skład account managerów na początku roku uzupełnili Maciej Polkowski i Yanina Artsiukh.
W Automation House funkcje account managerów objęli Wojciech Burczyk (Automtions&AI) i Olaf Jasiniak (AION).
Dołącz do dyskusji: Seria awansów w Tigers i Automation House