One House przedłuża umowę z marką Weleda
Agencja komunikacji marketingowej ONE House przedłuża współpracę z międzynarodową marką Weleda na kolejny rok. Od 2019 roku agencja wspiera budowanie świadomości marki i promocję jej w 100 proc. naturalnych i organicznych kosmetyków na polskim rynku.
Już teraz One House rozpoczyna intensywną kampanię digitalową oraz działania z zakresu influencer marketingu, promując dwie linie produktów Weleda: Skin Food i Calendula.
Realizowane działania promocyjne wspierają sprzedaż produktów dostępnych u kluczowych partnerów handlowych, takich jak m.in. Hebe, Super-Pharm, Douglas oraz w wybranych drogeriach.
– Profesjonalizm i doskonałe wyczucie trendów w komunikacji, zrozumienie naszych potrzeb oraz duża elastyczność i otwartość zespołu ONE House na wyzwania z naszej strony pozwalają nam budować świadomość marki Weleda na rynku. Bardzo cenimy naszą współpracę i z przyjemnością zaczynamy kolejny rok z ONE House – mówi Agnieszka Jarzęcka, country manager Weleda.
One House od 6 lat odpowiada za kompleksową obsługę marketingową Weleda, obejmującą m.in. planowanie i zakup mediów, influencer marketing oraz realizację kampanii digitalowych.
Dołącz do dyskusji: One House przedłuża umowę z marką Weleda