Balcerzak z kampanią w telewizji i internecie
Balcerzak startuje z kampanią promującą nowe produkty z linii Prawdziwe Pieczenie. Producent wędlin chce dotrzeć do szerokiego grona odbiorców zarówno w telewizji, jak i internecie. Spoty reklamowe przygotowane przez Demo Effective Launching pojawią się w największych stacjach, a działania digitalowe potrwają do końca marca.
![mat.prasowe](https://static.wirtualnemedia.pl/media/new/googleDiscovery/67aa5975c37ef_Balcerzak.jpg)
"Soczyste, delikatne mięso z chrupiącą, aromatyczną skórką – tak smakują nowe wędliny z linii Prawdziwe Pieczenie od marki Balcerzak. Od prawie 30 lat marka Balcerzak łączy kulinarne dziedzictwo z mistrzowskim rzemiosłem, tworząc wędliny, które podbijają serca i podniebienia najbardziej wymagających smakoszy" - czytamy w informacji prasowej na temat nowej kampanii cross-channelowej „Wędliny ze skórką pieczoną”, obejmującej telewizję i media społecznościowe.
Kampania telewizyjna potrwa do 16 marca 2025 roku. W tym czasie spoty reklamowe marki Balcerzak zagoszczą na głównych antenach wszystkich stacji telewizyjnych tj. TVN, Polsat, TVP oraz na kanałach tematycznych.
W ramach działań digitalowych trwających do końca marca 2025 roku, marka Balcerzak będzie obecna także na popularnych platformach społecznościowych, takich jak Facebook i Instagram oraz w serwisie YouTube, gdzie część emisji zostanie emitowana na SMART TV.
“Najnowsza kampania to ukłon w stronę tych, którzy nie uznają kompromisów w kwestii smaku i jakości. Szczycimy się tym, że nasze wędliny jako nieliczne na polskim rynku są naprawdę opiekane, więc swój smak, aromat i chrupiącą skórkę zawdzięczają wysokiej temperaturze uzyskiwanej w specjalnie do tego celu zaprojektowanym, innowacyjnym piekarniku” - czytamy w nadesłanym komunikacie.
Za realizację kampanii Balcerzaka w mediach odpowiedzialny jest dom mediowy PRO Media House, a za kreację i produkcję materiałów reklamowych agencja Demo Effective Launching.
Dołącz do dyskusji: Balcerzak z kampanią w telewizji i internecie