„Kaczor Donald” i „Stitch” nie zmienią wydawcy. Przedłużono umowę
Wydawnictwo Story House Egmont przedłużyło długoterminową umowę dotyczącą wydawania czasopism w oparciu o marki The Walt Disney Company. Współpraca dotyczy m.in. Polski.

W efekcie przedłużenia współpracy Story House Egmont magazyny oparte na markach The Walt Disney Company będzie dalej wydawał w 27 krajach w Europie i na wybranych rynkach na świecie. Firma odzyskał również pozycję wydawcy wszystkich magazynów franczyzowych Disneya w Wielkiej Brytanii.
Chodzi o czasopisma z postaciami takimi jak m.in. Kaczor Donald, Myszka Miki, Stitch i Kubuś Puchatek, uniwersum Marvela oraz tytuły „Księżniczka”, „Kraina Lodu” i „Auta”.
CZYTAJ TEŻ: Disney+ w lepszej jakości obrazu
– Z przyjemnością będziemy kontynuować naszą wieloletnią współpracę z Disneyem. Przedłużenie umowy jest wynikiem bliskiej i owocnej kooperacji we wszystkich obszarach ze szczególnym uwzględnieniem innowacji dotyczących treści stosownych dla wieku i potrzeb odbiorców, a także współpracy w obszarze sprzedaży i marketingu na wszystkich rynkach – komentuje Marika Bark, dyrektor segmentu dziecięcego w Story House Egmont.
– Jednocześnie powrót jako wydawcy magazynów Disneya w Wielkiej Brytanii, naszym kluczowym rynku, jest dowodem pasji i profesjonalizmu, które odzwierciedlają naszą wydawniczą kulturę – podkreśla.
W Polsce Story House Egmont w 2023 roku przy wzroście przychodów o 3,4 proc. do 110,73 mln zł zanotował spadek zysku netto prawie dwie trzecie.
Dołącz do dyskusji: „Kaczor Donald” i „Stitch” nie zmienią wydawcy. Przedłużono umowę