Google chce rozszerzyć porozumienie reklamowe z Yahoo
Google jest zainteresowane rozszerzeniem reklamowego porozumienia z Yahoo po zakończonym sukcesem dwutygodniowym eksperymencie.
Przypomnijmy, że w kwietniu dwie największe wyszukiwarki na świecie przeprowadziły dwutygodniowy test, w ramach którego reklamy dostarczane przez Google były umieszczane w wynikach wyszukiwania Yahoo.
Dyrektor wykonawczy Google Eric Schmidt oświadczył w trakcie dorocznego spotkania z udziałowcami, że eksperyment był "udany" - informuje serwis Brand Republic. "To dobre podłoże, aby rozmawiać z Yahoo! o dalszej współpracy" - dodał Schmidt.
Zdaniem analityków, decyzja Yahoo o zawarciu porozumienia z największym rywalem na rynku internetowych wyszukiwarek, była jednym z ostatnich kroków podjętych w celu uniknięcia przejęcia przez Microsoft lub wywarcia presji na koncern z Redmond, aby ten zwiększył swoją ofertę. Ostatecznie Microsoft wycofał swoją propozycję.
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Google chce rozszerzyć porozumienie reklamowe z Yahoo