„Technologia nastawiona na efekt” reklamuje pralki i suszarki Amica (wideo)
W telewizji, internecie i sklepach zaczęła się kampania reklamująca pralki oraz pralko-suszarki Amica. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Technologia nastawiona na efekt”, przygotowały firmy Change, Aspe, Value Media, Get More Social i Monday PR.
Reklamy podkreślają zaawansowanie technologiczne pralek i pralko-suszarek Amica oraz mnogość oferowanych przez nie funkcji, wpływających na jakość prania i suszenia ubrań. Przekonują też, że korzystanie z tych produktów przynosi oszczędność, czasu, pieniędzy i przestrzeni w domu.
Kampania obejmuje telewizję (billboard sponsorski), internet (aktywności na YouTubie, Facebooku i Instagramie, treści w zakładce Produkty i Inspiracje serwisu Amica.pl) oraz punkty sprzedaży (materiały POSM).
Kreacja reklam zajęły się agencje Change i Aspe, za zakup mediów w internecie odpowiada dom mediowy Value Media, a za aktywności w mediach społecznościowych - agencja Get More Social. Działania public relations prowadzi agencja Monday PR.
Dołącz do dyskusji: „Technologia nastawiona na efekt” reklamuje pralki i suszarki Amica (wideo)